TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Old School Carina 82.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #360968  av evanger

Hei folkens! Jeg er da en 17(snart 18) år gammel gutt ifra tromsø.
Henta meg en Carina TA60 for knapt ei uke siden, førstebil faktisk!
Kjapt om bilen: Den er rimelig strøken, har enda ikke funnet rust på den!
Den har gått sånn ca 123 tusen. Den er eid av en gammel mann som har passet godt på den,
så jeg har tenkt å fortsette der han slapp. Planer for bilen er senk, og få tak i noen fine (små) felger med god kant(lav offset) og grei bredde.
Hyl ut om noen har noe vettig liggende!
Legger ut litt bilder av bilen.. 100% original, om man ser bort ifra de fæle 1000metringene (skal bort!)
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde[/quote]
 #360969  av lexusmann

:D
Dæven, den der var strøken!!
Den må du passe godt på siden den er gått så lite... :wink:
 #360970  av evanger

Takker!
Skal passe på den ja! med 80 "ville" hester får man ikke akkurat lyst til å trø på gasspedalen heller,
så den blir nok heller brukt til cruising tror jeg.
 #360978  av rx300

evanger skrev:Takker!
Skal passe på den ja! med 80 "ville" hester får man ikke akkurat lyst til å trø på gasspedalen heller,
så den blir nok heller brukt til cruising tror jeg.
Oj oj oj, så strøken 82-modell er utrolig sjeldent! Håper du ikke lar den få smake salt om vinteren, men det er gjerne ikke så ille i Tromsø? Bilene ruster ufattelig lett, og ett år i saltsørpe uten garasjeplass så er den ødelagt i forhold til hvordan den ser ut til å være i stand nå... bare to år til veteranbil også.

Du må melde deg inn i Crownklubben, og stille på japantreff med den, det kan være et premieobjekt :)
 #360980  av Brasse

Jøss, pent! Om du legg ut ein ønskes kjøpt på old-school felger på tscnforum.no kan det hende du får napp!
 #361018  av Toyota-rav4-2002

Nice! Gått utrolig lite da, for å vere så gammel, og kjempestrøken. Godt eksemplar dette!
 #367163  av megetlei

Skikkelig fining dette :D
Ta svææært godt vare på denne, det fortjener den..og om en del år vil du ikke angre det