TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rmønstring i Trondheim - Søndag 16.Mai 2004

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#34537  av @lpher

sindrejl skrev:hihi.. alf presser gjennom alt :D
Øy! Bare pass deg du....du SKAL være med du å! :mrgreen:

@lpher

#34691  av KK-ma70

Fikk mail av Chris og spurte om jeg skulle være med. Så så jeg oppramsinga av biler som Alf la ut og der sto det MK3 meget godt holdt. Det var før vinteren. Nå har fuckings rusten tatt over skjermene mine.. helvettes salt og faanskap.... skal prøve å få den istand til treffet da.

#34692  av @lpher

KK-ma70 skrev:Fikk mail av Chris og spurte om jeg skulle være med. Så så jeg oppramsinga av biler som Alf la ut og der sto det MK3 meget godt holdt. Det var før vinteren. Nå har fuckings rusten tatt over skjermene mine.. helvettes salt og faanskap.... skal prøve å få den istand til treffet da.
Auda...men du får da bilen noenlunde klar til mai da? :)

@lpher

#35185  av KK-ma70

skal prøve på det. Tok netopp av listen på førerdøren for å se på rustskaden, det var ikke så ille som jeg først trodde. men skjermene må nok gå i døden :cry:

#35186  av @lpher

KK-ma70 skrev:skal prøve på det. Tok netopp av listen på førerdøren for å se på rustskaden, det var ikke så ille som jeg først trodde. men skjermene må nok gå i døden :cry:

Kjipt det da...let us know åssen det går da? :-)

@lpher

#35196  av SupraTurbo

Tror jeg stiller ganske sikkert. Må jo få med seg slike "happenings"(mange biler på samme sted) :D
Blir en hard dag med kjøretur til å fra trondheim fra rørvik med 16.mai fest når en kjem heim å.... hehe gler mæ allerede. Må værra ferdi baki å t da! Stylinga får vik fer lyd å diverse smått.

#35218  av @lpher

SupraTurbo skrev:Tror jeg stiller ganske sikkert. Må jo få med seg slike "happenings"(mange biler på samme sted) :D
Blir en hard dag med kjøretur til å fra trondheim fra rørvik med 16.mai fest når en kjem heim å.... hehe gler mæ allerede. Må værra ferdi baki å t da! Stylinga får vik fer lyd å diverse smått.
Cool....er bra med litt sånn time-pressure...før en fest...blir gjerne litt på-sparket...festen også da... :-) ...og min erfaring tilsier at det er disse festene som tar aller mest av! ;-)

@lpher

#35421  av gfc

Jeg kommer sikkert. Enten som supporter eller via Hell-Bil.
Vi får se..

#35424  av @lpher

Cool...the more, the merrier! :-)

@lpher

#36126  av @lpher

Hmm...det ser ut til at mange tar denne sammenkomsten unødvendig høytydelig...og mange tror (dessverre) kanskje at deres egen Toyota ikke hører hjemme på dette treffet....well....youre all wrong! :-)

Alle MR2/Celica & Supra's hører i utgangspunktet hjemme på denne tilstellningen....rett og slett fordi en av hovedpoengene med å stille er å vise frem TS-OGN..og medlemmenes biler....være seg om det er en helt standard 94 Supra eller en DØNN STRØKEN 82 Supra eller en 86 Celica GTi som brukes til daglig! :) It really doesnt matter... :D Det som betyr noe er at vi får med flest mulig TS-OGN biler...for å vise at vi er tilstede her i trøndelag...og selvfølgelig kanskje også rekruttere noen nye TS-OGN'ere :-)

So...dont be a wuss! Hook up today! :D

PS! Snakket foresten med en NSK Trøndelag dude idag...og han var positivt overasket over at vi kunne stille med så mange biler...jeg nevnte det antallet vi har pr. idag ;-) Han nevnte også at årets arrangement kom til å bli en del større en fjorårets...men ville ikke gå i nærmere detalj....surprises eller? ;-)

@lpher

#36138  av angrykid

Må desverre melde pass på denne, gitt :-| Husket ikke at det var samme helga som jeg skal til oslo å dænge til, ehh.. vinke til krompen å gutta på balkongen.. sigh. :-|

vel vel, får ta oss en liten sommerferie sørover da etterhvert, mo i rana er jeg i allefall med på :)

#36327  av @lpher

Bummer det da....some other time then? :-)

@lpher

#36346  av chris

har glemt å spørre.. må man være medlem noe sted for å være med på dette? ;)

alf: har du snakka med broren din om det vi snakka om?

#36363  av @lpher

chris skrev: har glemt å spørre.. må man være medlem noe sted for å være med på dette? ;)
Nope....eller....er ikke TS-OGN 'klubb ' nok for deg kanskje? ;-)
Seriously....let me worry about that 8)
chris skrev:
alf: har du snakka med broren din om det vi snakka om?
Nope...har ikke snakka med ham...enda ;-)

@lpher

#36366  av angrykid

@lpher skrev:Bummer det da....some other time then? :-)

@lpher
Satser på helga 26-28 mars. ;-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13