TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #361295  av inzane2012

FireWalk skrev:jobber i it avdelingen i et firma som heter provinor. Programmerer abb robotics pedanter og konsoller, samt en del feil søking, bruker støtte og det vanlige.. Må være minst en tekniker på jobb til en hver tid så jeg jobber overtid nå selv om det egentlig ikke er noe for meg å gjøre her.. Men er igrunn greit, gjør det samme på jobb nå som jeg ville gjort hjemme uansett.. Hehe.. Du har ikke tenkt deg til ålesund igjen snart da?
tar vel ikke inn noen elektro lærlinger der i år da?? høres ut som en artig jobb :)
tja, jo, hadde jo vert artig og tatt en tur opp til ålesund og møtt flere mr2 entusiaster, her nede er jo bare min og 2 til som jeg vet om men så og si aldri ser :(
 #361296  av FireWalk

inzane2012 skrev:
FireWalk skrev:jobber i it avdelingen i et firma som heter provinor. Programmerer abb robotics pedanter og konsoller, samt en del feil søking, bruker støtte og det vanlige.. Må være minst en tekniker på jobb til en hver tid så jeg jobber overtid nå selv om det egentlig ikke er noe for meg å gjøre her.. Men er igrunn greit, gjør det samme på jobb nå som jeg ville gjort hjemme uansett.. Hehe.. Du har ikke tenkt deg til ålesund igjen snart da?
tar vel ikke inn noen elektro lærlinger der i år da?? høres ut som en artig jobb :)
tja, jo, hadde jo vert artig og tatt en tur opp til ålesund og møtt flere mr2 entusiaster, her nede er jo bare min og 2 til som jeg vet om men så og si aldri ser :(
Hmm.. Må være på automasjon det da. Kan jo hende.. men tviler :) Her er det vel strengt talt litt for mange MR2er.. kan nesten ikke ta meg en kjøretur uten å treffe på en MR2 :P Husker når jeg kjøpte min så var det vel bare 3-4 stk her.. nå er det vel 15-20 stk i området her.
Vi har jo snakket om å ta et lite MR2 treff her lokalt :) Må si ifra om du skal ta turen oppover igjen iallefall :)
 #361301  av ad92

Va no litt å ta i da FireWalk :P

møter bare "TopSecret" og Andreas Hjelme sin gti av å til :D

men er den del mr2`er på sunnmøre, gjelder å ha en som skiller seg ut da :)
 #361303  av inzane2012

ja skal si ifra om den blir en liten dagstur oppover, så kanskje det blir en mulighet for en testtur i din denne gange firewalk ;) jeg har jo aldri prøvd turbo utgaven heller, så kjekt å vite "whats all the fuzz about" ;)

høres litt ut som det er med mr2 der oppe som det er med kebabtraller her det ;)
 #361309  av predator

FireWalk skrev:
inzane2012 skrev:
Hmm.. Må være på automasjon det da. Kan jo hende.. men tviler :) Her er det vel strengt talt litt for mange MR2er.. kan nesten ikke ta meg en kjøretur uten å treffe på en MR2 :P Husker når jeg kjøpte min så var det vel bare 3-4 stk her.. nå er det vel 15-20 stk i området her.
Vi har jo snakket om å ta et lite MR2 treff her lokalt :) Må si ifra om du skal ta turen oppover igjen iallefall :)
Kjenner til den der... Da jeg kjøpte min første GTI for 7-8 år siden, hadde det bare vært 1 Mr2 mk2 i byen tiligere. Ett par mnd etter, var det iallefall 5-6.
Men nå er det roa seg litt igjen da. Nå er det kun min og 3 andre. Pluss en turbo som er til salgs på Averøy, men den er ikke godkjent med motoren...
 #361321  av FireWalk

ad92 skrev:Va no litt å ta i da FireWalk :P

møter bare "TopSecret" og Andreas Hjelme sin gti av å til :D

men er den del mr2`er på sunnmøre, gjelder å ha en som skiller seg ut da :)
Er jo min, din, og andreas sin, egil sin (rød) og alex sin (rød) som jeg vet om, også er det en svart på hessa, samt en svart som holder til oppe i fjellgata. Er også en gul som er ute og kjører av og til. Vet det er 2 stk ute på valderøya/vigra, 2 som jeg vet om i brattvågen og 1 mørkeblå på skodje. Ser også diverse andre MR2er som jeg ikke vet hvor er fra. Men vil tippe det er sikkert enda fler enn dette også, er sikkert noen inne på sjøholt osv også. men er jo ikke så ofte der inne at det gjør noe så der har jeg ikke oversikt. :) Det er iallefall ALT for mange! Og dette er kun MK2. Når det gjelder MK1 så er det ikke så mange jeg ser av dem. Er vel Marielle sin og en Hvit som jeg ser av og til. Stod en MK1 inne på stette for en stund siden. Men vet ikke om den er solgt eller om vedkommende har den enda. :)

Det har iallefall 5 doblet seg i antall hva MK2 angår siden jeg kjøpte min første for ca 10 år siden.. Damn! Hatt MR2 lenge jeg :P
 #361323  av ad92

hehe ja du er veteran :lol:

du kan trøste deg med at du har mer power en 3 gti`er tilsammen :lol: pluss at det er kun min og din som er stylet "skikkelig" med ny lakkering og styling, har vertfall ikke sett andre mk2`er som er stylet på skikkelig vis. din mr2 skiller seg vertfall ut når man hører lyden, husker jeg så den engang i byen.. satan er bra trykk! :lol: bare vent til jeg får beams :) :)

har sett en strøken hvit mk1 som sto i sentrum en natt, såg senest i forgårs orange mk3 som hadde widebody å hele greia, litt over the top for min smak :)

det som irriterer meg er at det er veldig få som kjører mr2 som har skjønt at når man møter en mr2 så vinker man å smiler fra øre til øre!! :lol: jeg vinker i hytt å pine men ingen respons :(

tror vi sunnmøring har litt å lære innen vinke reglene

OG FORESTEN: blir det arrangert noe mr2 treff rundt åleby sine trakter uten at jeg får vite det så børr du begynne å låse dørene dine FireWalk :lol:
 #361326  av celicat23

Er så bedøva at jeg kan ikke kjenne nesetippen engang. Enda så presterer jeg å IKKE kjøpe sugerør når jeg er på butikken. Så når jeg da endelig kommer meg hjem fra en hel time hos tannlegen, tørst som ett uvær, kan jeg drikke? Nei, for leppene er helt borte så det blir bare sikling. Det visste jeg før jeg dro til butikken, og mens jeg var i butikken.

Meeeen.. kjøpte jeg sugerør? Nei.

JEG ER SÅ JÆVELIG LEI MEG SELV!!! Skjønner at jeg bor alene, for hvem FAEN gidder å være sammen med en som er så forbanna tjukk i hue?!? ARGH!!! Trenger ferie fra meg selv...
 #361327  av inzane2012

FY FAEN EG HATA STATEN NÃ…!!!!!!!!
kossen i helvette går det ann å vere å jævla inkompetent at di ikke skal klare å betale ut skattepengene når di skal?!?! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
alle planane mine rett i dass nå, knapt nok råd husleige, strøm og mat med det eg har nå og dissa pengane skulle få vekk så og si alt av rekninga og billånet, men neida, her måtte selvfølge skatteetaten fiske fram kuken sin og pisse meg i trynet!
 #361328  av ad92

har SAMME problemet!!

har igjen 150 kr til bensin jeg nå :( noen som har peiling på når den vanlige mannen i gata får pengene sine eller? mange på jobb fikk den igår, så forventer at mine kroner er på kontoen i løpet av helgen!!!
 #361330  av FireWalk

Fikk inn mine i går jeg. :P

AD92: He he.. Du blir nok den første som får vite det om det skal arrangeres noe MR2 treff. Men vi må da prøve å få til noe snart. Jeg får på plass girkassa mi iløpet av uka som kommer, så til helga er jeg klar igjen tenker jeg. :D
Det som er litt synd er at nesten ingen av de som har MR2 i Åleusnd er på forumet her. Når det er såpass mange som har MR2 så hadde det jo vært bra for samholdet om de entret forumet. Kunne arrangert litt treff osv, tatt en MR2-tur til trollstigen f.eks. ALltid morro å kjøre kolonne med 6-7 biler på rad :D

Celicat23: Hehe.. Nesten litt godt å se at det ikke bare er jeg som begynner å bli dement. :p
 #361357  av ArildM

celicat23 syns å huske at du hinta til at du selv er perfekt for et par dager siden :lol:
 #361432  av FireWalk

16 timer på jobb... fra kl 15:00 fredags ettermiddag til kl 07:00 lørdags morgen.... 4,5 timer søvn og nå på fest :D Gjenstår vel bare å si SKÅL da folkens! :D

(ønsk meg lykke til..) :mrgreen:
 #361434  av predator

FireWalk skrev:16 timer på jobb... fra kl 15:00 fredags ettermiddag til kl 07:00 lørdags morgen.... 4,5 timer søvn og nå på fest :D Gjenstår vel bare å si SKÅL da folkens! :D

(ønsk meg lykke til..) :mrgreen:
Skål ja :lol:

Skulle egentlig ta noen pilsner i dag jeg også. Og dra på Helbillies konsert på TahitiFestivalen som arrangeres her i byen, men kommer meg jaggu ikke opp av sofaen lengere (Prolaps)
På tide og komme seg på sykehus og under kniven snart...
Har så masse deler som skulla vært på bilen også.. Får jo ikke gjort noe som helst .. :evil:
  • 1
  • 566
  • 567
  • 568
  • 569
  • 570
  • 1172