TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #361484  av celicat23

LASSE: Har fått tatt noen bilder av deg ;) Og takk for turen! Gikk bra! Pssst! Snakket med han som hadde swift'en, og han sa motoren var orginal :shock: Kan ikke skjønne hvordan det skal gå an..

ZEPTICON: Skulle gjerne drivd med photoshoots som før, men når 75% av folk som kontakter meg bare er useriøse så gidder jeg ikke :?

BMW E46 M3. Hvor mange dører....?

Bilde

Og de som tror det er stylet 318... Her er motoren:

Bilde
 #361485  av lasse

Bare hyggelig det vettu, skulle jo bare mangle så mye fine bilder jeg har fått av deg :D
Sheize!! Sprekeste swiften jeg har sett ihvertfall, imponerende!
 #361491  av Scotty

celicat23 skrev: ZEPTICON: Skulle gjerne drivd med photoshoots som før, men når 75% av folk som kontakter meg bare er useriøse så gidder jeg ikke :?
Er veldig synd at slikt ødelegger! Synes bildene du tok før var helt vanvittig kule og unike!

Må vel gå ann å få til en løsning på noe vis? Kan vel kanskje f.eks ha at vedkommende er nødt å betale 1000kr i depositum, møter de ikke får de heller ikke pengene tilbake. Om de ikke møter så sitter du i hvertfall igjen med noe, og det kommer sikkert til å gjøre at vedkommende møter istedet for å tape 1000kr.
 #361495  av celicat23

LASSE: Ja, jeg sliter litt med å tro på at den er orginal. Og kosta visstnok bare 230.000kr importert. Det er lite kroner for noe som irriterer lotus'er på bane :D

MR2STORBRUA: Takker :) Han hadde akkurat fylt olje, så mysa en tur bortom med kamera. Strøken bil.

SCOTTY: En hobby skal være gøy, og det slutter å være gøy når en må gjøre så mye rart for å drive med hobby'en sin :wink: Da er det lettere å bare dra på ett treff, hvor du vet at det vil uansett være noe å ta bilde av.

Bilde
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 103