TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #360774  av Stian AB

Sven skrev:Tråden er kommet den. Ikke helt Mustang nei :lol:
SÃ¥ detta, er halvbroren til fettern til lille-lillebroren til Mustangen :lol:
 #360787  av stianøverland

hhehehehe :P er vell så langt unna mustang det er mulig å komme :) men syntes disse gamle opelene har en helt spesiell sjarm :)
men det er en veldig billig bil, som skal eugodkjennes å brukes som vinterbil så gidder ikke legge masse penger eller jobb i det her :) hehe skal bare bli skilt
 #361647  av predator

Så du skal beholde den altså :mrgreen:
Bra du tok til fornuft... :wink:
 #361652  av predator

Tenker du da på frontspoiler? Isåfall så er vel dette en Border front?
 #361673  av stianøverland

er nok mange som kommer til å hate meg for den.. men sammen med fargen som kommer på bilen, tror jeg det vil bli en tøff kombinasjon.

fargen vil jeg holde hemmelig litt til :)

men planene blir:
hellakkering i ny farge
ny spoiler
94+ baklykter
rev6 lowrise lykter
nye felger (work meister s1, eller lignende)

sier ikke at alt kommer den første uka. men før vinteren kommer så vil det vell begynne å nærme seg tenker jeg ;)
 #361815  av stianøverland

da var oljeskift gjennomført. oljefilterflytter ble lagt på hylla. da filteret ikke passet på adapteret til gjengene (altfor store) og hadde ikke tid til å vente på å få dreia ny. så det får bli en annen gang samtidig med evnt. oljekjøler
 #361833  av Toyota-rav4-2002

Bra du skal beholde den :)
stianøverland skrev:da var den nye bilen på tunet :)

kommer en liten prosjekt tråd på "offtopic" da det ikke passer seg å legge den på prosjektforumet for toyota, da det ikke er en toyota :P
Grattis med ny bil forresten!
 #361860  av stianøverland

Toyota-rav4-2002 skrev:Bra du skal beholde den :)
stianøverland skrev:da var den nye bilen på tunet :)

kommer en liten prosjekt tråd på "offtopic" da det ikke passer seg å legge den på prosjektforumet for toyota, da det ikke er en toyota :P
Grattis med ny bil forresten!

joda, takk takk :) blir et vinterbilprosjekt så blir sort og gul som gt/e utgavene av kadett c :) fort å gæli :)

klora til meg en ny bil til forresten :) en 95 primera, gamle bilen til farfar som har gått bort, så den har stått noen år. fikk beskjed om at den blir hivd hvis jeg ikke tar den ;)
 #362017  av inzane2012

hadde du såtte på den vinga på det bildet på bilen di NÅ tror jeg det ville sett jævlig dumt ut, men på den bilen du har bilde av der, med full borderstyling, fender-flares og den fargen så passa den vinga jævlig bra :) så vist bilen din blir å se like gjennomført ut(noe den forsåvidt gjør nå) så tror jeg ei sånn vinge kommer til å passe bra, så lenge det ikke blir alu-vinge da ;)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 23