TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fremgang pÃ¥ supramotoren

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #35349  av TOYPARTS

:D :D :D :D hehehehe i dag har jeg endelig begynt å sette sammen motoren min igjen, nå er hele bunnen komplett, så nå mangler jeg bare toppakning, og i morgen får jeg den nye manifoylden også, gjett om jeg gleder meg til sommeren, alle biter som jeg manglet til understellet har jeg også bestilt, deriblant polyruthaneforinger til hele bilen, og høydejusterbare bilsteindempere i helaluminium (1,7kg :shock: :shock: )
Dette kommer nok til å bli en gøy sesong........

MVH Erik

#35356  av kennethx

Vi vil ha bilder :shock:

#35371  av Turbotrille

Bilder kan vel ordnes, eller hva?

Oppdatere prosjektet fra ifjor kanskje?

#35379  av @lpher

PIIIIIIIIIIICS please! ...and make it 'a lot' will ya?:D

@lpher

#35431  av TOYPARTS

kennethx skrev:Vi vil ha bilder :shock:
Hehehe ja om vi skal ta noen bilder så må vi gjøre det før tirsdag, for da er det for sent å få noe av de nye stakene, men om turbotrille kommer ned i morgen så kan vi nok ordne noen bilder

MVH Erik

#35494  av @lpher

Lille snille trillle....pics please? :-)

@lpher

#35523  av Amund

kanskje jeg må spørre madammen fint om å få låne kameraet hennes da.. :roll: så kan jeg ta noen bilder når jeg henter kjøleren og de greiene..

#35684  av erling

Høres lekent ut.. Vi må nok få se litt bilder ja. :P

#36118  av TOYPARTS

Trille har lovet bilder i løpet av natten, da kommer det fra i fjor til å bli oppdatert, er jo nytt år og nye ting på gang, har desverre ingen bilder av foringer eller coilovers ennå, for det er ikke kommet ennå, men den tid den sorg :roll: :roll: :roll: :roll: :( :( :( :( :(

MVH Erik

#36168  av Turbotrille

Da skal de nye bildene være godt plassert under prosjekter på http://www.essokickers.com

De gamle bildene er fjernet, så om noen ønsker å se de har jeg de liggende her på pcen min ihvertfall. :D

#36846  av Turbotrille

Nå er det også lagt til en liten liste med mods på bilen.
Enjoy..

#36847  av @lpher

Nice....btw...flotte kurver på noen av bildene :-)

@lpher

#38081  av TOYPARTS

Her er det kommet flere bilder nå, det nærmer seg stygt og motoren er kommet i bilen, flere bilder kommer snart

http://www.essokickers.com/toyparts.htm

MVH Erik

#38082  av Amund

Dette blir konge det! spørs hvem av oss som er ferdi først da.. :roll:

husk å lese helt ned på siden.. 8) :wink: