TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• *slettes*

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #362158  av WaxFraq

Hei!
Nå er det på tide at min MR2 for seg ny eier. Nå har den stått inne i garasjen alt for lenge. Alt jeg gjør med den er å kjøre den ut på gårdsplassen\, vaske den, fårså å kjøre den inn igjen til kvelds...
Aner ikke om prisen er rett, men dette må det gå an å komme til enighet om!
Har hatt en del utgifter på den, ny clutch, regreim osv. Alt utført på Toyota merkeverksted med kvitteringer selvfølgelig!

* Ny clutch 20.04.07 (9 100,-)
* Ny regreim++ 16.05.08 (19 800,-)
* Ulyd forstilling/bremser 23.08.07 (6 600,-)

Kvitteringer for ca. 100000,-)

AutoDB-kode: 1170679
+++++++++++++++++++++

Bilen ble importert til Norge, fra USA, i ca 2000. (litt usikker). Før meg så har det vært 3 eiere på bilen så vidt jeg vet. Jeg kjøpte den sommeren 2006.
Bilen var stylet og opplakkert før jeg kjøpte den.

Har downpipe liggende.

Her er det mye bil igjen, og det er ikke mye som skal til for å få den eu-godkjent, klar for veien igjen.
Fikk senkesettet (HR justerbart), skrevet inn i vognkortet ved forrige EU-kontroll.

Bilen selges på grunn av "mangel" på plass, kjøp av annen bil og annen interesse..!

Send meg mail ; petter.austheim@nte.no eller ring meg på 91622309 / 97751177.
Sist redigert av WaxFraq den 30 jul 2010 09:36, redigert 1 gang totalt.
 #362166  av WaxFraq

8) Takk for det!
 #362186  av marlboro1310

denne burde ha potensiale til å gå raskt tror jeg, er høvelig sjeldent å se originale GTE`r på salgslista...

:wink:
 #362196  av Dr.Ling

Oisann, det var styggbillig for en pen original turbobil. 20-25k for billig spør du meg, tross manglene og at den må hentes på henger..... det er ihvertfall min objektive, helt nøytrale mening :)

Hvis du hadde ordnet caliprene og fått den EU-godkjent hadde du fått solgt den mye fortere til penere pris. En bil som må hentes på henger er plutselig et "prosjekt", for spesielt interesserte.....
 #362264  av WaxFraq

heisan!
Jeg er skjønt enig med dere i alt dette..! Men jeg har skulle ha ordnet dette med Eu-kontroll osv over lengre tid. Også ser jeg at det blir liksom ikke prioritert...!
Og jeg synes det er alt for mye bil til at den bare skal stå i garasjen..!
Etter at jeg fikk en sønn, så har dette med å ligg under en bil å skru forandret seg litt...og de som er i samme situasjon regner jeg med vet hva jeg snakker om.

Men ja, jeg vet det er relativt billig. Har sett en del etter 3s-gte'r både på finn og auto.db, men det er langt mellom dem! Det dukker opp noen gtI'er, uten godkjennings papirer osv,
da tror jeg man har en lang vei å gå...

Så for de som har litt tid og litt ork, så har man fort en fet bil som vekker uhorveli mye oppsikt på veien!! Og at den vekker oppsikt, ja det vet jeg!! Ikke noe problem å ta den med på treff/utstilling etc å "bergta"
folk i alle aldre!!

Kanskje om noen år..da gutten har blitt eldre(1 år nå), og kommer i rett alder for bil osv...da skal man ikke se bort fra at det blir noe igjen.
Men å ha en avensis, en volvo, en transporter og en mr2 akkurat nå..det har jeg ikke bruk for! Å når det ikke blir brukt, så forfaller det....sånn er det..!
 #362279  av predator

Vil anbefale deg på det sterkeste og revurdere dette salget ditt jeg.
Har selv en sønn på 6 år, og da jeg solgte min siste mr2 (Pga jeg fikk han) meldte savnet seg stort.
Jeg sa til meg selv at jeg vil kjøpe MIN bil straks han ble gammel nok til at han kunne sitte inni en evt ny mr2.
Men problemet er jo at det ikke er så mange GODKJENTE Mr2 Turboer til salgs. Man kan selvsagt kjøpe en ombygd, og streve i år på år for og få den godkjent, men hvorfor det ? Når du har en ORGINAL turbo stående. Ta deg noen turer i året for og holde foringer osv i bevegelse, start den opp en gang i 14 dagene ellers. Så tar du den fram når du og sønnen har tid og lyst til og ta dere en tur.

Nå har jeg fått klar beskjed av min sønn... Pappa, den racerbilen din... Den selger du ikke. Da blir jeg sinna altså... :lol:
 #362690  av WaxFraq

bilen er fortsatt til salgs..er på utkikk etter landcruiser..!
 #363213  av WaxFraq

trodde folk var litt ivrige etter 3s-gte'er jeg men...
 #364838  av WaxFraq

bilen ansees som solgt!