TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger stoler til 1991 mr2.. Noen som har?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #359452  av magnesmurf

Mener momsen kom på ca 800kr for meg. Men det var med dørpanel.

Hvis du ber harry på LSC om sette ned verdien litt gjør han sikkert det. Så slipper du vel unna med ca 500 i moms. da er samlet kostand på 4500kr for nye trekk, inkl frakt. Og det er jo ikke galt.
Jeg bestilte i to omganger. 5000+800 i moms for dørtrekk og setetrekk.
SÃ¥ betalte jeg vel ca 2500kr pluss 400kr i moms for midtkonsoll og cd boks trukket i skinn.

Så til sammenlikning betalte jeg ca 9000kr for interiøret mitt, inkl moms og frakt. Pluss 4000 ekstra for proff montering av setetrekkene. Men så har jeg jo dørtrekk, midtkonsoll, girtrekk og girdeklser, og seter med skinn og alcantara. Som du ser på bildene har det jo blitt lagt litt ekstra penger i dette. Men synes ikke prisen var så gal likevel, med tanke på hvordan det ser ut nå:
Bilde
Bilde
 #359507  av Jonas85

Wow! :) ser veldig bra ut da :) jeg tenkte på å ha litt mer mønster og vurderer alcantara i midten for å slippe å svette ihjel på sommeren. hehe
men er ikke det lettere å vaske av skinntrekk?
jeg har jo skinn nå, som skal byttes ut, men det originale perforerte skinntrekket er jo veldig bra når det gjelder "lufting" på varme dager.
 #359566  av magnesmurf

Alcantara er vanskelig å holde reint ja. Kan kun vaskes med støvsuger og fuktig klut.
Mener han på LSC leverer med perforert skinn også.
 #362227  av Jonas85

Da er de nye stolene i hus og de er helt strøkne :D :D
Men... da jeg satt dem fra meg på gulvet for å se over dem, så var det noe jeg ikke fikk helt til å stemme..
Stolene er fra en RHD... :shock: faen.. så nå må jeg vel ta trekket fra den ene stolen og trekke om min gamle førerstol...
så sinnsykt ergelig.. Hva koster det å trekke om 1 stol?
 #362234  av marlboro1310

trekk opp en av de gamle stolene dine i samme kombinasjon, så har du pilotinstillinger på begge stoler i bilen...

:wink:
 #362246  av Jonas85

tenkte jeg skulle gjøre det ja :) men hvis jeg skal gjøre det hos en salmaker koster det meg ca 2000 :?
bare for å bytte trekk fra en stol til en annen..
 #362296  av magnesmurf

Hør med en møbelsnekker, eller noen her inne på forumet som har gjort jobben før.