TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 mkII "wiki" pÃ¥ forumet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #362504  av inzane2012

Har veldig lenge tenkt på å lage en tråd utelukkende med teknisk info om sw20 modellen...
tenkte å samle alt av info jeg kan om hver enkelt revisjon, som boltsirkel på felgene, innpress, farge og fargekode til hver farge som var tilgjengelig til hver revisjon, alle kosmetiske endringer hvilken turbo som ble levert osv osv...

dette er jo en ganske stor jobb, så vist noen har lyst å hjelpe til så er det bare å si ifra...
men for å hindre for mye rot her innpå, så ber jeg at folk som har info at det blir tatt på PM, så legger jeg det alt inn på ett word dokument for retting og skikkelig oppsett før jeg legger alt inn i en ny tråd på MR2 forumet :)
 #362766  av magnesmurf

Ligger en god del info ute på www.mr2.com og www.mr2oc.co.uk om det temaet. Burde være mulig å finne det meste der.
Ellers er det jo bare å grave på google.. Har funnet mye rart av info der :wink:
 #362767  av inzane2012

magnesmurf skrev:Ligger en god del info ute på http://www.mr2.com og http://www.mr2oc.co.uk om det temaet. Burde være mulig å finne det meste der.
Ellers er det jo bare å grave på google.. Har funnet mye rart av info der :wink:
ja jeg vet :) men hadde vert kjekt med litt hjelp fra dere her inne og, så går det litt lettere :)
tenkte jeg skulle begynne neste helg siden madammen jobber ettermiddags skift hele helga da, så får litt mer frihet da og slipper at ho sitter å masa om å få bruke dataen ;)
 #362779  av magnesmurf

Du får sende meg en PM og spørre hvis du lurer på noe.
Har desverre ikke tid å sette meg ned og skrive en lang avhandling til deg om det jeg kan av revisjonsdata. Oppussing av hus stjeler mye tid :P
 #362785  av inzane2012

magnesmurf skrev:Du får sende meg en PM og spørre hvis du lurer på noe.
Har desverre ikke tid å sette meg ned og skrive en lang avhandling til deg om det jeg kan av revisjonsdata. Oppussing av hus stjeler mye tid :P
er det JEG skal gjøre :) fra du kan f.eks bare skrive alt i stikkordsform på i PM :) er alt det tekniske jeg er ute etter, hvilke girkasser som er brukt til di forsjellige motoren osv
er ikke ei master oppgave dette her ;)