TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hurra:D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #362489  av predator

Tror hele greia er en bløff jeg da .. :roll: Til han motbeviser det...
 #362490  av marlboro1310

Det tror jeg mange her tror...

:wink:
 #362492  av inzane2012

ja dette her gir jo ikke akkurat grunn til tillit heller
Vedlegg
juksepave....JPG
juksepave....JPG (127.79 kiB) Vist 950 ganger
 #362510  av Majuuush

Grunnen til at det er avskiltningsbegjær på denne er fordi den har stådd på verksted siden 3 uker etter at jeg overtok denne fra Marlboro 1310, derfor ble det aldri betalt omregistreringsavgift, denne ble betalt i forrige uke;)

Og Marlboro1310, fei før egen dør før du trekker påliteligheten til andre i dårli lys..
Men greit, vi kan ta det punktvis her hvis det enda fåreligger uenighet her?

Dessuten skal jeg gjærne legge ut scanning av vognkort da jeg får dette i posen om ett par dager;)

Så får vi se hvem som sitter med skjegget i postkassa;)
 #362511  av hmsilset

Mange som ble negative nesten, og fremgangsmåte er det ikke noen som trenger å vite enda da.At det nå kanskje er 2 godkjente med 3gen er knallbra nyheter uansett isåfall :D
 #362513  av ke25-toyoglide

Tror ikkje det er så mange her som trekker deg i tvil.
Enten så tror de nok at du har tatt en aprilspøk, eller så prøver de bare å fyre deg opp for å få se vognkortet. :lol: Virker det :lol:
Tålmod karer, når vognkortet kommer står infoen som info hos mekonomen og.
 #362524  av marlboro1310

Majuuush skrev: Og Marlboro1310, fei før egen dør før du trekker påliteligheten til andre i dårli lys..
Men greit, vi kan ta det punktvis her hvis det enda fåreligger uenighet her?
Uenighet? Hvor er det uenighet? Jeg er så enig som du kan få ett norskt menneske, om jeg har grunn til å være enig ut ifra de faktum som fremlegges. (kall det gjerne dokumentasjon)
Ut ifra det du faktisk har skrevet i denne tråden, er det for meg helt ufattelig at noen overhodet tror på noe som helst...

Les det jeg har skrevet gutt :!: "Bøyer meg i støvet om du har fått dette til" men frem til da er det ikke noe jeg tror på da jeg har hørt mye storsnakk før...har du forresten fått motoren i nå? da får du smelle ut noen bilder, samt dynorun-utskrift for å rettferdiggjøre 500hk som du sier du er blitt "lovet"...

:lol: :lol: :lol:
 #362527  av inzane2012

ke25-toyoglide skrev:Tålmod karer, når vognkortet kommer står infoen som info hos mekonomen og.
ja, den ligger vertfall inne som NA hos mekonomen ;)
 #362535  av James

gi Majuuush nå en sjans da..!
Og det som står inne på Mekonomen trenger ikke å stemme overens med bilen... Stemmer overhode ikke overens med min egen og ikke med andre biler som jeg kjenner til, så den må mann ta med en klype salt av og til :wink:
 #362536  av ke25-toyoglide

Hmm trodde mekonomen var oppdatert på motorbytter som ER godkjent.
Har sett en del BMWer som er bygd om som har fått rett info hos mekonomen.
Kanskje de bare oppdaterer en gang i året eller noe sånn.
At det står feil hos mekonomen er ikkje så rart på denne, han har jo ikkje fått vognkort ennå engang.
Står faktisk feil på alle 1987 Mazda 929 V6 eg kjenner til og. 87 modellen har 190 hk, mens de fikk kat. og 170hk i 88.
Personlig så tror eg fullt ut på at han har fått godkjenning, men ikkje nødvendigvis med all info rett.
Kanskje det står 2.gen. istedet for 3.gen. eller ingenting bare at det er Turbo.
Og tviler på at det står 500hk i vognkortet. 8)
Men det har han jo ikkje sagt heller. :D
 #362539  av inzane2012

sjøl om han ikke har fått vognkortet i posten, så burde databasen vere oppdatert, at han ikke har fått det kan jo bare komme av at di ikke har fått sendt det ut, eller at det kan vere sein postgang...
han har uansett fått ett midlertidig vognkort der di viktigste opplysningene står
 #362546  av ArildM

Toyota i Glomfjord som ordna dette til deg Majuuush?
Kjekt med små lokalverksteder noen ganger i så fall :wink:
 #363053  av inzane2012

fått vognkortet da?? den står fortsatt som begjært avskiltet...
 #363074  av sindrejl

mye sjalu folk her eller? Kudos til topicstarter om dette går iorden ;)
 #363132  av inzane2012

sindrejl skrev:mye sjalu folk her eller? Kudos til topicstarter om dette går iorden ;)
ikke sjalu, men når han skriver dette: "Betalte en luring med toyotaverksted litt cash, og sedd på f, fikk bilen godkjent;)" så begynner jeg å lure litt...

og joda, om dette stemmer, så er det all ære til han, og da vil jeg veldig gjerne få vite mer om hva han gjorde for å dette godkjent i vognkortet :)