ja det er kr sand eventuelt i år tidligst
jeg har fått rådene og fått i stemplene
girkasseoljekjølere på plass og div kjølesystem på plass
toppen er på register er på pluss pluss
det som kommer nå er bensintrykkregulator til den mekaniske pumpa
div dreiing giroverføringer pluggledninger insug dynamo og pedalboks
osv
den er ferdig nesten. insug og div småting igjen.
håper girkassa holder bremsinga men den holder jo drag på din så den burde jo holde benken ivertfall.
MOTORSPORTHUSET skrev:den er ferdig nesten. insug og div småting igjen.
håper girkassa holder bremsinga men den holder jo drag på din så den burde jo holde benken ivertfall.
hehe.. kan garantere at den holder bremsing i bilen din.. er 0 problem og kjøre over 1000hk i en 205 kasse ved bremsing.
Er vel mer spent på om blokka holder? for du kjører vel fortsatt med en 3s blokk?
jeg fikk jo en som var sprekt i hjørnet der tidligere overdradd standar 250hk bil.
men den lakk ikke jeg bare så sprekken rundt hele hjørnet.
så fant jeg en kjempehammer og prøvde og slå av hjørnet.
men ikke mulig satt noe så inni granskauen!!!! ble helt impornert.
jeg tror den holder et stund uansett hvor mange hk den har!!
så går den gradvis av.
så bytter jeg til 5s når den begynner og lekke vann.
det er jo det verste som skjer!
og 5sblokker ligger jo runt på skraphandlerene!
jeg har fått en kjempestor kjempekort 4"lydemper jeg skal prøve med etter hvert.
håper det knerter litt lydbølger.
skal gjøre det etter bremsinga for på dynoen må jeg lage en egen eksos som går fremover
ellers går den rett i dynoen samme med skreamerpipen.
turbo manifoild ferdi sveist plana og montert
pluss masse ant ferdi vantank ut fra topp fuelrail ledningsnett triggerhjul bremser luftet clutch luftet turbo montert for godt
kjørt opp oljetrykk uten register på. montert register. kinnet ser og høres ok ut.
bensinpumpe med reim på veiv ferdi.
bensintrykkregulator ferdi
gjenstår hovedsaklig insug og pluggledninginger før oppstart
eksosen må bare gå rett opp fr wastegaten og den store eksosen må gå forover i dynobenken ellers går det rett i dynoen ved venstre forhjul.
(vis noen lurte på hvorfor eksosen går rett opp hehe)