ja da må man vell oppdatere på dette forumet... var innom bjørnstad igår og benket... skulle da egentlig benke 2 turboer 74mm og 60mm 74 på racefuel og 60 på vanli bensin. meeeeen slik gikk det ikke.
det hele startet bra med at det ble laget et nytt mapp på bilen som var bedre for kjørbarhet og motor. finjusterte på trykket opp til 1,2 bar med 98okt dette ga et resultat på 604 hk på hjul og ca 700nm et resultat som er velfi bra syns jeg. er jo 60hk mer en før på 0,3 bar mindre trykk
og ja det merkes at bilen går bedre. renere osv. så skulle race fuel startes, men den gang ei da hadde den ene pumpa dratt på ferie til hokksund.... ble mye stress å skru osv så sa meg fornøyd med et mapp som funket mye bedre en det gamle så hoppet i bilen å kjørte hjem, 70 mil
en ting til ved namsos ble det jo litt gassing under en forbikjøring og akkurat i 203km i timen "GPS verified
" fyker det ene dør bladet av
så sitter da bare igjenn med et lite skjellet av en dør. og 60 mil ighjenn hjem i regn !!!!
det hele startet bra med at det ble laget et nytt mapp på bilen som var bedre for kjørbarhet og motor. finjusterte på trykket opp til 1,2 bar med 98okt dette ga et resultat på 604 hk på hjul og ca 700nm et resultat som er velfi bra syns jeg. er jo 60hk mer en før på 0,3 bar mindre trykk


en ting til ved namsos ble det jo litt gassing under en forbikjøring og akkurat i 203km i timen "GPS verified


1993 BMW 318i x
2001 CBR 600 x
1994 Supra MKIV TT (skilt) x
2006 Yamaha R1 (182hk) x
1996 Supra MKIV TT (Banebil prosjekt)
2001 CBR 600 x
1994 Supra MKIV TT (skilt) x
2006 Yamaha R1 (182hk) x
1996 Supra MKIV TT (Banebil prosjekt)