TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• steroider.net

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #362451  av marlboro1310

drikker du 3 liter cola hver dag, er de potensielle langtidsskadene like ekstreme som å røyke etpar joints hver dag, tør jeg påstå.

Moralen er: Utenfor rimelighetens grenser, er alt farlig, selv vann...
:lol:
 #362452  av inzane2012

marlboro1310 skrev:drikker du 3 liter cola hver dag, er de potensielle langtidsskadene like ekstreme som å røyke etpar joints hver dag, tør jeg påstå.

Moralen er: Utenfor rimelighetens grenser, er alt farlig, selv vann...
:lol:
og der var vel den diskusjonen over :)
 #362563  av ina

JK86 skrev:dersom du røyker hver dag er du jo ganske fucked da. men det er nok værre og drikke hver dag trur jeg... hvis man røyker moderate mengder hver dag vil det ta 40 dager før det er vanskelig og spore på urinprøve.
tar bare 3 uker før det er ute av urinen... fordelen med alkohol.. man er mer sosial og slipper å sitte å se på film fordi man ikke gidder å gjøre noe annet...
 #362599  av inzane2012

ina skrev:
JK86 skrev:dersom du røyker hver dag er du jo ganske fucked da. men det er nok værre og drikke hver dag trur jeg... hvis man røyker moderate mengder hver dag vil det ta 40 dager før det er vanskelig og spore på urinprøve.
tar bare 3 uker før det er ute av urinen... fordelen med alkohol.. man er mer sosial og slipper å sitte å se på film fordi man ikke gidder å gjøre noe annet...
det kommer igjen ann på hvor mye og hvor ofte du røyker, røyker du hver helg vil du aldri bli kvitt spora av THC i kroppen...
og det kan nå vere like sosialt med røyking som med drikking... har vert med kompiser der det satt 10-15 stk og fyrte og var ikke noe filmseing da... er ikke alle som røyker som bare sitter å sløver dagen lang... en kompis av meg røyker sikkert 2g for dagen, og han trener regelmessig, spiser rett, er mer sosial enn di fleste... hadde du møtt han på gata ville du aldri trodd at han røykte pot...
 #362659  av JK86

sant det du sier. er mange a dem som ikke bare sitter og sløver å..
 #362669  av mralp

Hvem i huleste bryr seg om hva som er lov? Du er her en gang, gi faen i hva de sneversynte mener!

Om boling gjør deg happy, gjør det. Om silikon i puppene gjør deg happy, gjør det. Om hasj en lørdagskveld gjør deg happy, gjør det. Om extacy på et rave gjør deg happy, gjør det.

Å være positiv til dop høster alltid storm fra de som aldri har prøvd. Å gå igjennom livet uten å ha prøvd extacy/coca/hasj/etc er like dumt som å sitte i et kloster og aldri ha sex fordi, tja, ...det er ”synd”? Jeg ler meg skakk! Fullstendig hjernedødt!

Alle skal vi dø, poenget er hva vi rekker å oppleve mens vi er her. Jeg foretrekker mest mulig! :D
 #362678  av inzane2012

å prøve en sak, men ikke vits i å ødelege seg sjøl før en har komt en tredjedel ut i livet heller...
 #362694  av celicapower

noen som vet hvordan og eventuelt hvor du kan finne ut hvor mye % fett du har på kroppen??
 #362696  av inzane2012

celicapower skrev:noen som vet hvordan og eventuelt hvor du kan finne ut hvor mye % fett du har på kroppen??
fettprosenten du tenker på?? beste alternativet er vel å stikke enten på ett bra treningssenter som kan måle det for deg, evt gå til en ernæringsfysiolog/lege som måler det med skikkelig utstyr...

får å kanskje få en viss peikepinne kan du sjekke ut denne kalkulatoren, men etter det jeg har lest er den ikke akkurat 100% nøyaktig...

http://www.iform.no/pub/art.php?id=445
 #362701  av chris

-edit-

Jeg bestemte meg egentlig for å ikke tråkke noen på tærne ang bruk (og forsvare bruk) av dop.. jeg blir så irritert når det snakkes om sånt..... så jeg strøk innlegget mitt og skriver bare følgende:

:roll:
 #362718  av predator

chris skrev:-edit-

Jeg bestemte meg egentlig for å ikke tråkke noen på tærne ang bruk (og forsvare bruk) av dop.. jeg blir så irritert når det snakkes om sånt..... så jeg strøk innlegget mitt og skriver bare følgende:

:roll:
Har trykt svar knappen og skrevet innlegg som ei A4 side jeg også, men viska ut alt og heller trykt venstrepila oppi venstre hjørne.
Har trent Karate siden jeg var 9 (er nå 33) og vekter i de siste årene pga styrkekrav på graderinger.
DE SOM BRUKER DOP ER STORE IDIOTER... DE ØDELEGGER ALL KONKURANSE INNEN IDRETT.. EGOISTISKE IDIOTER... Sånn, nå fikk jeg sagt ei linje iallefall :roll:
 #362719  av JK86

ser den men hva om man opretta en egen klasse for bolere... kunne jo vært litt kult og se på det da.... ahaha
 #362728  av celicat23

Sport kunne blitt tilnærmet interessant hvis all dop var tillatt. Ikke det tafatte greiene det er nå.
 #362729  av predator

celicat23 skrev:Sport kunne blitt tilnærmet interessant hvis all dop var tillatt. Ikke det tafatte greiene det er nå.
Skal la være å kommentere den der :roll: :roll: :roll:
 #362730  av Mr_Storbrua

celicat23 skrev:Sport kunne blitt tilnærmet interessant hvis all dop var tillatt. Ikke det tafatte greiene det er nå.
Tipper det at ikke de ikke hadde levd så lenge da.. Hadde vel blitt mest konkuranse om hvem som tør å bole mest.. Plutselig så vant en :lol:

Da er man vel over på det med overdreven bruk igjen..

Er egentlig litt enig med mralp, om man føler for å bole, så gjør det, men gjør det med måte, som med alt anna..

Å hold deg vekk fra konkuranser.. Har ikke noe der å gjøre da