TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enda en 4AGZE til salgs..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #362710  av MR2i

Er det noen her som selger denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22975098
Skulle godkjennes 8.7.. med 4AGZE.. hadde vært interessant og sett saksgangen og papirene på denne.

#362715  av haaka

Slett
Sist redigert av haaka den 25 jul 2011 20:11, redigert 1 gang totalt.
 #362721  av marlboro1310

står vel ingenting om godkjenning av motorbytte så langt jeg klarer å lese, i 10 av 10 tilfeller nevnes en slik godkjenningsprosess for alt den er verdt...det er nemlig ett klippefast salgsargument.

:wink:
 #362748  av tmelu

Denne er nå kjøpt av meg. Er fresh som ei jomfru innpå her, registrerte meg for 5min siden.

Bilen er ikke godkjent etter oppussing/ombygging. Så jeg får se fremover hva jeg gjør.
 #362749  av marlboro1310

gratulerer så meget som MR2 Mk1 eier, du får gnikke på den og lage deg en liten showtråd :wink: du blir nok godt fornøyd med bilen skal du se...og her inne får du svar på mye rart mellom himmel og jord hehe :D
 #362751  av MR2i

Gratulerer som eier av MK1 ja, tmelu.... :) Ble den vist og fikk en mangellapp på ombyggingen da? Skulle jo vises i går.. før noen kjøpte den.
 #362757  av Brasse

Den gikk rett igjennom EU? Eg hadde planer om å kjøpe denne men kjøpte Peugeot istaden :roll:
 #362781  av tmelu

Heihei. Takker så meget, dette er min første bil fra det folksomme kontinentet Asia. Så langt er jeg nöjd, er noen små ting som skal fikses på. Men eller er det bare happyhappy.

Jeg var å prøvde den før den dro til eu-kontroll, den var kjempe å kjøre. På kontrollen på torsdag så fikk den 2stk 2'er feil som var rust på bremseskiver bak, og tilten til rattet var løst. Det var også 2stk 1'er feil dette var skilt lys bak mangler(pærer), og at bilen var uten skilter. Etterkontroll blr tatt i går (fredag), alle feil og mangler er utrettet. Skilt ble bestillt på biltilsynet på jessheim i går, blir hentet ut på mandag el tirsdag. Forøvrig så ble den eu-kontrollen tatt på Birger N. Haug.

skal lage en tråd på bilen etter hvert, må bare nyte den litt først. hehe.
 #362782  av Morkets

Gratulerer så mye, og velkommen i MR2 klubben :D . Legg gjerne ut bilen i AW11 registeret.
 #362783  av marlboro1310

1+ på den :!: :D
 #362790  av tmelu

Takker så mye. Hyggelig.

Skal legge ut bilder når det er skilter på den og ny polert.
 #362799  av MR2i

Fikk du den godkjent med 4AGZE-motoren?? De sjekket kanskje ikke det?
 #362802  av ure

Så denne tilsalgs i går å bestemte meg for å kjøpe den for å høgge den å bruke motor å div på min egen, er ennå sur :( for å gå glipp av denne. Men lykke til med bilen da... :cry: :wink:
 #363093  av tmelu

De har nok ikke lagt merke til motoren. :wink:

Bilen er kjempe bra å kjøre, tight og fin. Ingen slark eller ulyder. Er meget fornøyd.