TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TRD2000GT kit

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #362850  av predator

Du får vel det ganske så billig, men da må du vel regne 100 timer + på tilpassning... :roll:
 #362904  av inzane2012

predator skrev:Du får vel det ganske så billig, men da må du vel regne 100 timer + på tilpassning... :roll:
nja, 100+ timer var vel kanskje å ta litt hardt i :)
men det kittet finnes vel overalt egentlig, stort sett alle firma som selger styling til mr2 selger det kopi-kittet, så da gjenstår det bare om du vil bestille fra utlandet eller fra norge :)
 #362909  av MRPETTER

inzane2012 skrev:
predator skrev:Du får vel det ganske så billig, men da må du vel regne 100 timer + på tilpassning... :roll:
nja, 100+ timer var vel kanskje å ta litt hardt i :)
men det kittet finnes vel overalt egentlig, stort sett alle firma som selger styling til mr2 selger det kopi-kittet, så da gjenstår det bare om du vil bestille fra utlandet eller fra norge :)
Ja, har funnet det mange steder: )
Men lurer bare på hvor det er billigst og bestille fra:D

Gjør meg ikke noe om det så tar 1000 timer, bare det blir bra: ) hehe
 #362935  av inzane2012

etter det jeg har sett er det ikke så den helt store prisforskjellen, vertfall ikke her i norge, men om du bestiller det fra utlandet så kanskje du kan spare noen kr...

men er det derfor du skal selge border og tom's stylingen??
 #362937  av MRPETTER

inzane2012 skrev:etter det jeg har sett er det ikke så den helt store prisforskjellen, vertfall ikke her i norge, men om du bestiller det fra utlandet så kanskje du kan spare noen kr...

men er det derfor du skal selge border og tom's stylingen??
Det stemmer :mrgreen:
 #362939  av inzane2012

kom på en idè til deg, vist du ikke har noe imot mange timer med tilpassing og arbeid, så tror jeg border fronten faktisk hadde passa jævlig bra til det widebody kitt'et ;)
 #363043  av MRPETTER

inzane2012 skrev:kom på en idè til deg, vist du ikke har noe imot mange timer med tilpassing og arbeid, så tror jeg border fronten faktisk hadde passa jævlig bra til det widebody kitt'et ;)

Der sier du noe:)
Det hadde vært griserått tror jeg: )
 #363051  av inzane2012

MRPETTER skrev:
inzane2012 skrev:kom på en idè til deg, vist du ikke har noe imot mange timer med tilpassing og arbeid, så tror jeg border fronten faktisk hadde passa jævlig bra til det widebody kitt'et ;)

Der sier du noe:)
Det hadde vært griserått tror jeg: )
det tror jeg og, for TRD fronten syns jeg persolig er litt for "diskret" om det er rett ordet å bruke på ett widebody kit som TRD2000GT kittet, og borderfronten tror jeg ville ha passa bedre :) om du, eller noen du kjenner er flinke med photoshop, så hadde det kanskje gått ann å lagt inn borderfronten på ett bilde der, og fått vertfall en liiiiiiiiiiten indikasjon på utfallet ;)
 #363083  av JK86

hmmm hørtes ut som en jobb for forumets helt(celicat).hehe :D
 #363087  av celicat23

Er ikke så flink med sånne type photoshop ting desverre, så det er nok en jobb for alle brush-horene som liker å drive med "virtual styling" :lol:
 #363109  av JK86

haha nice. :mrgreen:
 #363297  av john_e

celicat23 skrev:Er ikke så flink med sånne type photoshop ting desverre, så det er nok en jobb for alle brush-horene som liker å drive med "virtual styling" :lol:
Hehe, skulle fikset det lynkjapt hvis jeg har hatt photoshop på mac'en nå, uten å drive med airbrush-horing :lol:

Det hadde nok vært ganske rått med border fronten til kitet ja ;)
 #363556  av ChrisL

Spare dere for photoshop jobben jeg ;) er ikke akkurat en "ny" ide, jeg begynte med denne jobben for 8 år siden..

Bilde

her ser kan dere se litt av det de 100 000 timene det kommer til å ta...

Bilde

Bilde

mer sparkel

Bilde

Bilde

Enda 20 kg sparkel...

Bilde

Bilde

Og når en da til slutt har laget ny plugger og støpt alt på nytt, så ser en TRD WBK med modifisert Border front slik ut...

Bilde
Bilde

HÃ¥per dette hjalp ;)

Chris
 #363558  av inzane2012

se der ja :) men du chrisL har jo modda border fronten litt mer enn hva jeg tenkte på, f.eks har du jo fjærna plassen til blinklys/parklysa samt du har lagt på litt glassfiber nederst i hjørnene :)

det jeg ville ha gjort hadde vert å beholdt alle formene og linjene til fornten så godt som mulig...
men når det er sagt så liker jeg og veldig godt din løsning ;)