TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• demobil for bertil o steen, SLS AMG

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #361809  av stianøverland

så denne herligheten utenfor jobb i dag, da den kom på en transporthenger på vei fra skien til stavanger.

bilen er 2 måneder gammel, registrert på norske skilter, og har en verdi på 3.600.000 kr,

har ikke fått tatt noen bilder av DEN bilen men har noen jeg fant på nett

Bilde

Bilde

det var 17" skiver på den, og hver skive hadde en fin prislapp på 70.000 kr :)

var virkelig en opplevelse å se en såppas skjelden bil i en ellers grå hverdag :)
 #362952  av Pedrosa

Så den på en bil utstiling i tønsberg, Herlig bil og var veldig komfertabel og sitte i.
 #362959  av lasse

Denne så jeg på veien på lørdag! Lurer på om det ikke var i nærheten av drøbak. DN regga ikkesant? så helt grei ut ja :wink:
 #362967  av inzane2012

lasse skrev:Denne så jeg på veien på lørdag! Lurer på om det ikke var i nærheten av drøbak. DN regga ikkesant? så helt grei ut ja :wink:
registrert og?? synd det sikkert en "gammal gris" som er komt godt over midlivskrisa og som ikke vet å nyte en sånn bil som det der... ikke det at veistandaren i norge tillater noe særlig kjørenytelse da... men dog..
 #363038  av FS-Styling.no

Ble observert på Stjørdal i dag!
 #363308  av klukke

se ka som kom opp på tunet mitt en dag for ca. 2 måneder siden O_o :lol:

en kompis av meg kjenner han som driver Algård (No bertil o steen) her i åsane som skulle ha den til utstilling her i Bergen.

Bilde

Fy feite for en bil !