Vurderer å selge min mk3 til rett pris, bilen er en 88mod targe, specliste under
Bilen startet sitt liv som rød automat men er blitt oppigjen lakkert inn og utvendig i original blå perle som var std på noen supra, listverket er byttet ut til 90mod, ellers er bilen MEGET strøken gått 150000km og har pent stoff interiør, dette er en ærlig strøken bil som bør sees, bilen kan leveres godkjent med 1jzgte, men slipper jeg å bruke tid på det er det fint, bilen står på skilter og er eu godkjent for 2mnd siden
1jzgte lettere oppjustert til 350hk (80000km)
overhalte turboer da de hadde stått seg
3" eksos
ombygget og forsterket girkasse
spec kevlar stage 6 clutch med fjæret senter
greddy boostcontroller
cd spiller med navigasjon, dvd, mp3, mp4 og masse annet greier på
boston fronsett, std bak
autometer oljetrykk
autometer oljetemp
autometer boost
autometer bredbåndslambda
ombygget instrumentpanel for plass til målere
carbon ramme rundt instrumentpanel (ikke mont på bildet)
carbon midtkonsoll
sparco ratt i semsket skinn
trd girkule i semsket skinn (ikke mont på bildet)
sparco pedaler (ikke mont på bildet)
fjærtårnstag framme
fjærtårnstag bak (ikke mont på bildet)
senkesett (50mm)
nye bærekuler begge sider
c stolpe stag bak
stag mellom bærearmer bak
japspec baklys sotede
lite skilt bak (godkjent)
ombygget 90mod front med stort hull til luft
hvite sotede blinklys framme
jza70 takvinge
ombygget panser med mkiv scoop og utskjæring over radiator for kjøling
ombygget frontstykke i glassfiber for mer luft inn
catkiller fremme fra e39 bmw
8,5x19 fremme med 235/35-19 lakket hvite
10x19" bak med 265/30-19 lakket hvite
stor intercooler
stor radiator
samco kjøleslanger
fjærnet aircondition (alt)
fjærnet egr
sotede ruter fra fører og bak
88mod vinge
wilwood 355mm bremser og superlite 4 stemplede alu calippere slipt og lakket med supramerker
stålomspunnede bremseslanger foran og bak
stålomspunned clutchslange
overhalte calippere bak
nye bremsebånd og klosser bak
nye ebc yellowstuff framme
ombygget med innvendig åpning av bakluke pga japspeclykter, alt original toyota med spak
sikkert en god del ting til som jeg ikke kommer på i farten.....
Bilen startet sitt liv som rød automat men er blitt oppigjen lakkert inn og utvendig i original blå perle som var std på noen supra, listverket er byttet ut til 90mod, ellers er bilen MEGET strøken gått 150000km og har pent stoff interiør, dette er en ærlig strøken bil som bør sees, bilen kan leveres godkjent med 1jzgte, men slipper jeg å bruke tid på det er det fint, bilen står på skilter og er eu godkjent for 2mnd siden
1jzgte lettere oppjustert til 350hk (80000km)
overhalte turboer da de hadde stått seg
3" eksos
ombygget og forsterket girkasse
spec kevlar stage 6 clutch med fjæret senter
greddy boostcontroller
cd spiller med navigasjon, dvd, mp3, mp4 og masse annet greier på
boston fronsett, std bak
autometer oljetrykk
autometer oljetemp
autometer boost
autometer bredbåndslambda
ombygget instrumentpanel for plass til målere
carbon ramme rundt instrumentpanel (ikke mont på bildet)
carbon midtkonsoll
sparco ratt i semsket skinn
trd girkule i semsket skinn (ikke mont på bildet)
sparco pedaler (ikke mont på bildet)
fjærtårnstag framme
fjærtårnstag bak (ikke mont på bildet)
senkesett (50mm)
nye bærekuler begge sider
c stolpe stag bak
stag mellom bærearmer bak
japspec baklys sotede
lite skilt bak (godkjent)
ombygget 90mod front med stort hull til luft
hvite sotede blinklys framme
jza70 takvinge
ombygget panser med mkiv scoop og utskjæring over radiator for kjøling
ombygget frontstykke i glassfiber for mer luft inn
catkiller fremme fra e39 bmw
8,5x19 fremme med 235/35-19 lakket hvite
10x19" bak med 265/30-19 lakket hvite
stor intercooler
stor radiator
samco kjøleslanger
fjærnet aircondition (alt)
fjærnet egr
sotede ruter fra fører og bak
88mod vinge
wilwood 355mm bremser og superlite 4 stemplede alu calippere slipt og lakket med supramerker
stålomspunnede bremseslanger foran og bak
stålomspunned clutchslange
overhalte calippere bak
nye bremsebånd og klosser bak
nye ebc yellowstuff framme
ombygget med innvendig åpning av bakluke pga japspeclykter, alt original toyota med spak
sikkert en god del ting til som jeg ikke kommer på i farten.....
Sist redigert av mk3bg den 08 jun 2010 00:02, redigert 9 ganger totalt.
1987 supra mk3 special edition
We are here on earth to fart around and drive fast, don't let anybody tell you any different...
We are here on earth to fart around and drive fast, don't let anybody tell you any different...