TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grøftelys til Celica Gti T18

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #363107  av Mushy88

Heihei.
Er ny på forumet her, nylig kjøpt meg en celica gti 2.0 som jeg er ganske fornøyd med, men jeg skulle gjerne hatt grøftelys til denne. Noen som vet om det finnes orginalt?

Mvh
Mushy
 #363159  av Johnnyboy

Gratulerer med ny bil :)

Kan slenge med to tips som er veldig greit å få med: hold et øye med kanalene dine og fyll på nok olje på 3s-gen din så holder bilen din lenge ;)

Ang grøftelys så kom dette orginalt, avheniger litt av åssen fanger du har..

Vil anbefale deg å se litt på ebay, Mye biligere og enklere å finne, Er ikke så veldig mange st18 celicaer med grøftelyktene i behold hos norske høggere for å si det sånn.
 #363180  av Mushy88

Takker for tips, er en entusiast i 50 åra som har hatt den, så den er egentlig klin strøken, alt av slitedeler er byttet, han bytta motor når han kjøpte den fordi han ikke syns den dro ordntlig. Motoren er nyoverhalt og har kmstand på 135000. Skal følge med olja;), noe jeg egentlig er vandt med å gjøre.
Så på kanalene når jeg kjøpte den, og er ikke anntydning til rust viss det var det du tenkte på =), men skal være obs på det. Er ikke anntydning til rust noen plass egentlig.

Skal ikke se bort ifra at karen jeg kjøpte den av er her på forumet heller =).

Fangeren ja, hmm det er iallefall plass til grøftelys i den, men det står bare i sånne svarte "griller" :P der.

Hehe nei det regna jeg egentlig med.