TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #363302  av JK86

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:nope, funker ikke det heller... vi har jo vert ilag i snart 3 år, så har prøvd det aller meste
Kjipers... Da er det bare igjen "rohypnol i grøten" og prøve da. Førstemann til å finne den får marsipangris...og noe i ræva :lol:

HAHAHAHAHAHA... dirty dirty....
 #363314  av JePe

Hahaha.. Har ikke lest mye her inne på akkurat denne posten tidligere, fy faan for en gjeng! :lol: :lol:
Er jo rene oppslagsverket for analsex! :lol:
 #363317  av ArildM

Vi har peiling vi vettu :lol: Analen er en fin ting så lenge en følger den detaljerte prosedyren til Marius :wink: :mrgreen:
 #363318  av lexusmann

ÅÅÅÅh, har Iphonen min inne til reparasjon...de fikk den på mandag, men fremdeles står det "Åpen" på status...at de ikke kan få ut fingeren!!!! :evil:
SÃ¥nn, da fikk jeg ut litt frustrasjon, hehe... :wink:
 #363404  av JePe

ArildM skrev:Vi har peiling vi vettu :lol: Analen er en fin ting så lenge en følger den detaljerte prosedyren til Marius :wink: :mrgreen:

Hahaha.. ja det var ikke lite detaljert heller, doktorgrad i analsex! :lol:
 #363422  av FireWalk

Det var da voldsomt!! hehe..
Skulle tro jeg var kommet inn på dagbladets sex og samliv forum.. :p

Tror jeg begynner å bli litt lei hele det damestyret. Var jo i et forhold der jeg ikke fikk meg noe jeg heller, men det var vel mer pga at vi bare hadde et soverom og det lå en 3åring og sov i samme rommet... Uansett, når jeg ble singel var det jo ikke måte på hvor jeg forsynte meg av damer i hytt og gevær.Vet ikke om det var mest for å ta igjen det tapte eller mer som en hevnaksjon. Uansett, det varte bare et par måneder, så avtok det.
Jeg var jo på hed Kandi arrangementet i Ålesund på onsdag og traff jo på ei som hang på meg som en klegg.. Fin var ho og! Var visst modell og greier.. Kompisene satt bare og viste tommelen til meg og gliste. Men jeg hadde egentlig mer lyst hjem å få i meg noe mat og se en episode med stargate, så jeg sørget for å diskret forsvinne og tok meg en taxi hjem. :p
 #363424  av ArildM

Haha, alltid gode meninger her inne på forumet nå.
Tror jeg skal gi faen i å være aktivt på sjekkern fremover jeg også, trives meget godt med meg selv for tiden :D

Fast jobb i september så da blir det bare meg og kjæresten min (aka Mr2en min :!: ) fremover, fanden jeg skal spolere henne bort :lol: 8)
 #363432  av ad92

Men jeg hadde egentlig mer lyst hjem å få i meg noe mat og se en episode med stargate, så jeg sørget for å diskret forsvinne og tok meg en taxi hjem. :p
''

haha her er vi dedikert til stargate :D
 #363434  av inzane2012

ad92 skrev:
Men jeg hadde egentlig mer lyst hjem å få i meg noe mat og se en episode med stargate, så jeg sørget for å diskret forsvinne og tok meg en taxi hjem. :p
''

haha her er vi dedikert til stargate :D
stargate e tøft :) jeg har begynt å se atlantis på nytt igjen nå, komt halveis inn i sesong 2 ;)
  • 1
  • 574
  • 575
  • 576
  • 577
  • 578
  • 1172