TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #363448  av FireWalk

Ok da, jeg skal være helt ærlig her. Jeg kom hjem, spiste og så ferdig stargate. Og tenkte at, jaja.. kanskje det hadde vært like greit med dame likevel :P Tenkte vel at hvorfor ikke få i både pose og sekk..
SÃ¥ var det ei anna ei som drev og hinta litt og da. SÃ¥ jeg sa hun kunne bare komme da.. (Til slutt)

Og jeg kan bare konkludere med at det er IKKE verd det. For når de omsider er ferdig å skravle og legger seg til og skal sove så begynner hu faenmeg og SNORKE så det rister i veggene. Kan ikke fatte å begripe hvordan den lille skrotten der klarte å snorke så voldsomt som det der. Endte med at jeg tok med meg dyna og puta mi og stakk inn på gjesterommet og la meg der... :P

Sovnet som en stein og sov med god samvittighet til jeg våknet av meg selv. Tipper noen ble litt forvirret når de våknet alene og forlatt. Men søvnen min skal jeg ha!

Så konklusjonen må være: Mye bedre med mat, stargate og en god natt søvn enn dame og en natt uten søvn omtrent i det hele tatt, og da trenger det ikke nødvendigvis å være fordi man er opptatt med å forlyste seg, men fordi man rett og slett blir holdt våken av uønskede lyder og makking og snuing og sparking og det som værre er.

Aldri mer tenkte jeg da. Men det sier jeg hver søndag når jeg har vært på fylla ang alkoholen også og vi ser jo hvordan det går. :mrgreen:
 #363493  av ad92

nei folkens

futurama å simpsons å family guy ;) ser bare på den typen serie, ler meg skakk hver gang..
å der kan man bare sette på en random episode siden det ikke er noen sammenheng mellom episodene.. har ikke tid til å følge me på en serie :D
 #363494  av FireWalk

kl er 05:41.. kanskje på tide å legge seg. :p Ble sittende oppe å spille Battlefield 2 online. Skummelt avhengighetsdannende det spillet der... :p
 #363502  av ArildM

Ikke glem American Dad + South Park. Har sett alle de seriene flere ganger ;) Geniale de nye Futurama episodene da.
Fy fanden så hot BFFF xxx jeg har hatt med X'n. Og det deilige er at det er kun sex, 0 følelser og tanker om å få henne tilbake som kjærring :mrgreen:
Hærlig :mrgreen:
 #363513  av inzane2012

FireWalk skrev:kl er 05:41.. kanskje på tide å legge seg. :p Ble sittende oppe å spille Battlefield 2 online. Skummelt avhengighetsdannende det spillet der... :p
spiller du på pc, xbox eller PS3??
 #363515  av FireWalk

inzane2012 skrev:
FireWalk skrev:kl er 05:41.. kanskje på tide å legge seg. :p Ble sittende oppe å spille Battlefield 2 online. Skummelt avhengighetsdannende det spillet der... :p
spiller du på pc, xbox eller PS3??
Spiller på PC jeg! spiller du og?
 #363520  av FireWalk

inzane2012 skrev:ja, men ikke på pc... holder meg til konsoll jeg, syns spill er best da, bedre grafikk, og slipper å dille med uendelige oppdateringa av software og hardware da ;)
aha.. kjøpte meg masse kontrollere jeg, joystick til fly osv for å få mest ut av bf2 opplevelsen :)
Spilte litt på video kanon også, var skikkelig tøft det, men fant ut at reaksjonstiden gikk kraftig opp pga man må flytte blikket hele tiden fordi det blir så stort. 19-22" skjerm er definitivt best, så får en med seg det meste som skjer i øyekroken uten å måtte flytte blikket noe særlig. :D
Synd du ikke spiller på pc da, så kunne vi tatt å gamet sammen en dag. Vi er en liten gjeng som pleier å lage egen squad og da er vi temmelig effektive. En er medic, en er support, en er ingeniør osv. Meget effektivt! :D
 #363529  av ad92

nei off counter strike 1.6 gutter!
spilte det 7 timer om dagen i nesten 2 år før jeg fikk bil :lol: ble ganske god og vant på lan og slikt men mye ble skubbet til side pga gaming ;P viktig å ikke havne i den fellen at man ikke klarer å la ver å slutte :lol: 19" skjerm er helt klart best om man skal spille seriøst :) mye lettere å få med seg alt som skjer på skjermen
 #363532  av celicat23

SEX DRIVE... Så vanvittig dårlig komedie... Men Alice Greczyn er så vanvittig digg så det lille hun er på skjermen gjør NESTEN filmen verdt det. Og GTO'n. OOOOOOOh, gto'n!!!!
 #363543  av ArildM

Sex Drive var fin den ja ;D

Så jeg en sort S2000 og Sindre på lånkebana i dag? :D
 #363545  av mr292

ad92 skrev:nei off counter strike 1.6 gutter!
spilte det 7 timer om dagen i nesten 2 år før jeg fikk bil :lol: ble ganske god og vant på lan og slikt men mye ble skubbet til side pga gaming ;P viktig å ikke havne i den fellen at man ikke klarer å la ver å slutte :lol: 19" skjerm er helt klart best om man skal spille seriøst :) mye lettere å få med seg alt som skjer på skjermen
CS 1.6 er det beste :D
spiller det ikke mye for tiden, men har hatt mine timer med ak/colt der ja :P
 #363548  av inzane2012

celicat23 skrev:SEX DRIVE... Så vanvittig dårlig komedie... Men Alice Greczyn er så vanvittig digg så det lille hun er på skjermen gjør NESTEN filmen verdt det. Og GTO'n. OOOOOOOh, gto'n!!!!
hihi, så og si det eneste jeg husker av den filmen er når hu kjerringa sitter å skræva over radiatoren og skal til å pisse på den ;) var rimelig vekke når jeg såg den :)
 #363553  av M4ts

deilig å sippe på pilsen med en liten morgan attåt etter dritt jobben :) skål!
  • 1
  • 575
  • 576
  • 577
  • 578
  • 579
  • 1172