TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen som har prøvd e-85kitt?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #363525  av lexusmann

Er visst en i Stavanger også, det er det nærmeste....men blir uaktuelt likevel...
 #363526  av sleeper

Kan du gi en nærmere forklaring på hva som fulgte med i kittet? og akkurat hva de gjør?
 #363536  av Xlr8

sleeper skrev:Kan du gi en nærmere forklaring på hva som fulgte med i kittet? og akkurat hva de gjør?
kort fortalt er de bare en boks du kobler mellom dysene som gir mere bensin. og en bryter som du trekker inn i bilen slik du kan switche mellom e85 og bensin, jeg har og i tilleg montert en tennings forskyver og stilt tenninga, så jeg har noe mer fortenning men setter bare denne på 0 ved kjøring på vanlig bensin=) var noe jeg hadde liggende fra et gammelt turbo prosjekt.

den tilsetter bare mere bensin kortfortalt. (e85)
er nok ikke noe og bruke på turbo motorer som er oppjustert til kanten hvor dysene er oppe i 80-90% duty cykel eller hva de heter:P

får og kitt som kjenner igjen automatisk om du har e85 eller vanli 95/98
og som har tillegs funksjon med tilkobling av en temp sensor for og gjøre kittet bere om vinteren men siden jeg har defa så tok jeg de billigeste
 #364196  av Xlr8

har fått kjørt de noen mil nå og de funker helt feilfritt.=) ca20% mer drivstoff forbruk så ikke så gale.

så er happy happy=)