så jævlig hissige vi skulle bli da?? har nå vel aldri sagt noe negativt om jobben din jeg, tvert imot... og jeg har vel heller aldri tvilt på at dette tar mye tid å gjøre heller har jeg vel?? tror kanskje du trenger å chille litt ned...
men det finnes sikkert flere måter å modde borderfronten, er DET JEG VIL FRAM TIL, og utifra bildene dine ser det ikke ut som du har kutta noe som helst i fronten, bare fyllt den ut med sparkel...
og hva var det som var så morro med at jeg sa jeg kom på en idè da? tror du jeg går rundt å husker på hva hver enkelt person gjør med sine biler?? var ikke akkurat så jeg trodde han hadde kommet til å bli den eneste i hele verden med border widebody front heller... og DU er sikkert ikke den første som har gjort det...
og detta lille "person-angrepet" ditt burde du holdt deg for god for, for som sagt så har jeg ikke sagt noe negativt om hverker deg, bilden ditt, eller jobben du har lagt ned i den, og om du syns jeg er idiot som er dårlig til å ordlegge seg, så kan heller si det på en mer sivilisert måte
Fortune Favors The Brave