TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da ser det ut til at jeg forlater dere for denne gangen. :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #363600  av angrykid

Heisann. Nå har jeg fått solgt lexus'en min, og den går da nordover i landet i denne omgang. Hva som dukker opp her i gården, vites ikke helt enda, men jeg tviler på at det blir bruksbil fra Toyota denne gangen. Jeg blir vel kanskje å følge litt med på forumet, men ikke i særlig aktiv grad. Jeg har jo vært mer eller mindre fraværende siste året, pga null problemer med min IS200.. :) Hadde denne kommet i 4x4 og stasjonsvogn, så hadde jeg hatt en slik en fortsatt :)
 #363787  av angrykid

Nei, dessverre chris. :) Skulle gjerne sagt at det var smått på gang, men det er av mer ufornuftige årsaker enn det... hund tar plass, og en sedan med strøkent interiør er ingen plass for en hund med skarpe klør og relativt kløende tenner.. :D Så da tar jeg mine forholdsregler, og selger lex'en, og ender mest sannsynligvis opp med en suzuki xl7 med 180hk v6... :-)