TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra MKIV-NA Sterio, styling og motor

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #363626  av avaasdf

På tide med en liten oppdatering da :) Fikk bytta diffen før Gatebil. Kjøpte ny diff hos http://www.sunrisejapanese.com/ og de sendte fra canada.
Når jeg fikk kjørt en 10-20 minutter oppdaget jeg at cluchen var i ferd med og ryke, og rakk ikke se på det før gatebil :/ så turte bare kjøre litt på lørdagen og tok det veldig pent :( Ellers stod bilen bare utstillt på Rockstar standen.
Vidre har jeg fått meg en sponsor, som klistra opp hele bilen. De skal bruke den på 4-5 events i år og jeg kommer veldig godt ut av det. ;)

noen som har noen formening om type cluch jeg burde gå for? billig.. hehe

download/file.php?mode=view&id=44974
download/file.php?mode=view&id=44973
Vedlegg
SDC10611 - Copy.JPG
SDC10611 - Copy.JPG (551.63 kiB) Vist 888 ganger
SDC10564 - Copy.JPG
SDC10564 - Copy.JPG (531.54 kiB) Vist 888 ganger
 #363636  av avaasdf

hehe, bildet ble tatt før gatebil.. gikk ganske hardt for seg ja :P forsovidt litt teit at du ikke kommenterer bilen men lasten! :P
 #363637  av inzane2012

avaasdf skrev:hehe, bildet ble tatt før gatebil.. gikk ganske hardt for seg ja :P forsovidt litt teit at du ikke kommenterer bilen men lasten! :P
tenkte bilen talte nok for seg selv ;) men en ting jeg lurer på, blir du bare sponset med energi drikker? eller får du noe cash og?? ;)
 #363641  av avaasdf

når det kommer til sponsorsammarbeid kommenterer jeg aldri enkeltsaker, men jeg har jo kjørt båtrace i mange år før og der er det jo vanlig og få inn nok til og kunne leve av det. Grunnen til at de har valgt og sammarbeide med meg er vel neppe pga bilens ekstreme sugemotor :P, men erfaringen og arbeidet jeg er villig til og legge ned i og fremme deres produkt på en positiv måte. + kontakter..
Jeg tror mye av grunnen til at det virker umulig og få bra sponsoravtaler skylldes at gatebilmiljøet er ekstremt useriøst og elendig organisert. Og alle bedrifter har hatt 4-5 stk innom med bilder av en fet japse og lovnader om det ene og det andre. Seriøst, 35.000 besøkende på en helg, også gidder de ikke engang dele opp i noen flere klasser en extreme? :P

Jeg har en kompis som kjører "racebil" uten og jobbe ved siden av. Han har 12 race i året og over 100 dager med sponsorforpliktelser. Spons er ikke og få penger! men og jobbe for de, med noe man brenner for!