TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Top Gear Sesong 15

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #363104  av mr2storbrua

Det er helt sikkert bundle med hele sesonger ute, f.eks. på thepiratebay. Vuze har egen søkemotor..

Så episode 3 i går, må være første gang de er så enige med hverandre...
 #363105  av Netprod

predator skrev:Noen som vet hvor man kan laste ALLE episodene? Fra s1 og utover...
Har bare sett enkeltepisoder av og til, men kunne tenkt meg og sett samtlige...
Noen linker hadde vært satt stor pris på :)
http://www.finalgear.com/shows/topgear/
Her kan du laste ned season packs ;)
 #363788  av inzane2012

Netprod skrev:
predator skrev:Noen som vet hvor man kan laste ALLE episodene? Fra s1 og utover...
ikke akkurat store hastigheten på den sia da...
 #363796  av inzane2012

fy faen så mye bedre produksjonen av top gear har blitt med åra... sitter å ser sesong1 nå fordi jeg ikke får sove, og holdt på å le meg skvett ihjel av hamsteren :)
bare se her, fy faen for ett antrekk !! :)
Vedlegg
vlcsnap-2010-07-20-05h13m30s181.png
vlcsnap-2010-07-20-05h13m30s181.png (152.82 kiB) Vist 2310 ganger
 #363797  av Netprod

inzane2012 skrev:
Netprod skrev:
ikke akkurat store hastigheten på den sia da...
Vet ikke hva du vil kalle stor hastighet, men jeg laster ned med 1,2 Mbit/s, og vil kalle det relativt kjapt.. :mrgreen:
 #363798  av inzane2012

Netprod skrev: Vet ikke hva du vil kalle stor hastighet, men jeg laster ned med 1,2 Mbit/s, og vil kalle det relativt kjapt.. :mrgreen:
det tok bare en times tid, men jeg fikk den til slutt opp i 1.6mbps ;) glemte bare å slette innlegget mitt
 #363799  av Netprod

inzane2012 skrev:
Netprod skrev: Vet ikke hva du vil kalle stor hastighet, men jeg laster ned med 1,2 Mbit/s, og vil kalle det relativt kjapt.. :mrgreen:
det tok bare en times tid, men jeg fikk den til slutt opp i 1.6mbps ;) glemte bare å slette innlegget mitt
Liker den sia der veldig godt, de er kjapt ute med nyeste episode(også i HD fra sesong 14 for de som vil det), de har litt info om hver episode, meget oversiktlig etc. :D
 #363820  av lexusmann

Driver å laster ned nå, og har ned hastighet på 1,2 mb/sek....bruker utorrent... :wink:
 #363823  av celicat23

mr2storbrua skrev:Gårsdagens episode (nr4) var knall. Lo godt når Jeremy skulle lage mat :lol:
Var virkelig en av de bedre episodene de har laget. Og når han satt og spiste is (ingen spoilers :))
 #363898  av inzane2012

HAHAHAHAHA tidenes beste kommentar EVER :)

sesong 1 episode 3, bestemødre som skal ta dougnuts i en honda s2000 :)

så der står di 5 gamle kjerringa og ser på instrukteren som svir litt gummi og viser di hva di skal gjøre, så sier ho ene gamla til ei anna: Did you remember to bring your incontines pads Sadie??? :) hahahahaha

og btw, hu Sadie va vist 80 år gammal og ho tok dougnuts til dekka vart helt ødelagt ;)
 #363908  av ArildM

Genial den episodene med de gamle damene :lol:
Lo så jeg holdt på å dø? når Jeremy spiste is i går :lol: :lol:
 #363967  av Bamsemoms

Har alle episodene selv og synes faktisk sesong 15 er på vei litt tilbake der det var i starten. Beste hit til må være Realient Robin testen dem hadde. Dem vet å finne på sprø ting.

Hva synes dere om den nye pricabel car, Kia Ceeden?
 #363971  av inzane2012

Bamsemoms skrev:Har alle episodene selv og synes faktisk sesong 15 er på vei litt tilbake der det var i starten. Beste hit til må være Realient Robin testen dem hadde. Dem vet å finne på sprø ting.

Hva synes dere om den nye pricabel car, Kia Ceeden?
det beste opplegget di har gjort syns jeg det var når di prøvde å lage ei romferje utav den Realient Robin'en :) den episoden er en av di beste jeg har sett :)
jeg må og si at jeg syns det er god at di har gått vekk fra testing av sånne vanlige bila og "insider trading" som di holdt på med før, det var noe triste greier ;)