TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #363760  av celicat23

lasse skrev:Da var BMW'n min solgt :cry:
Er noe spesielt med å se en bil du har lagt masse penger og tid ned i tøffe avgårde med noen andre bak rattet...
Jepp... Har vært mer lei meg etter å ha sett noen biler kjøre vekk, enn når det har blitt slutt med noen av damene jeg har vært sammen med. Kondolerer.
 #363767  av lasse

celicat23 skrev:
Er noe spesielt med å se en bil du har lagt masse penger og tid ned i tøffe avgårde med noen andre bak rattet...
Jepp... Har vært mer lei meg etter å ha sett noen biler kjøre vekk, enn når det har blitt slutt med noen av damene jeg har vært sammen med. Kondolerer.

Er ikke så innmari fett nei, men nå blir det jo "grombil"....... for alle penga
 #363814  av celicat23

lasse skrev:
celicat23 skrev:

Er ikke så innmari fett nei, men nå blir det jo "grombil"....... for alle penga
Ja, er ikke SÅ synd på deg. Er litt som å knulle ei fin brunette og ei blondine, så må du kvitte deg med brunetta og "kun" ha blondina igjen :) Tror du overlever :)
 #363824  av celicat23

Det er mer synd på meg... Ha yaris er som å knulle ei feit dundre som bare er så hyggelig at selv om du er flau over å bli sett med henne så klarer du ikke gjøre det slutt.
 #363825  av inzane2012

celicat23 skrev:Det er mer synd på meg... Ha yaris er som å knulle ei feit dundre som bare er så hyggelig at selv om du er flau over å bli sett med henne så klarer du ikke gjøre det slutt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
 #363832  av lexusmann

:D :D :D
Knallbra!!
 #363880  av lasse

celicat23 skrev:Det er mer synd på meg... Ha yaris er som å knulle ei feit dundre som bare er så hyggelig at selv om du er flau over å bli sett med henne så klarer du ikke gjøre det slutt.
Haha, finnes mye god fi**e i dårlig innpakning vettu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #363885  av Sven

Tror ikke det er snakk om Yaris Turbo her, heller Yaris Verso :D
Yaris Turbo er vel gøy nok :lol:
 #363886  av celicat23

hmsilset skrev:Tror jeg har hatt en del sånne Yaris Turbodamer :D Klarer ikke sette fra eg, men klarer liksom ikke skryte heller!
Yaris turbo damer..? Vi snakker hvit yaris 1.3 verso damer her. Sånne med bart, kroppslukt og ei fitte som ser ut som det sand monsteret som han solo og luke holdt på å bli kastet ned i. Sånn dame som venniner av deg foreslår at du burde treffe, og når du spør om hvordan de ser ut så får du til svar "hun er kjempe hyggelig".
 #363888  av lexusmann

Blir litt som noen av de damene som Jokke i Pondus har vært borti... :mrgreen:
 #363893  av hmsilset

celicat23 skrev:
hmsilset skrev:Tror jeg har hatt en del sånne Yaris Turbodamer :D Klarer ikke sette fra eg, men klarer liksom ikke skryte heller!
Yaris turbo damer..? Vi snakker hvit yaris 1.3 verso damer her. Sånne med bart, kroppslukt og ei fitte som ser ut som det sand monsteret som han solo og luke holdt på å bli kastet ned i. Sånn dame som venniner av deg foreslår at du burde treffe, og når du spør om hvordan de ser ut så får du til svar "hun er kjempe hyggelig".

Hehe, den sorten ja.Hun du har med hjem og må skru på nattbordlampa for å se om barten faktisk synes på henne også :D Vel, d er yaris 1,3 greit av og til.Var borti noe sånt som 18 åring, leeenge før jeg fikk yaris å sammenligne med :wink:
 #363907  av ArildM

:lol: Blir alltid i godt humør av Off Topic tråden for tiden :lol:
 #364019  av Toyota-rav4-2002

Hehe :lol: :lol: Alltid så bra de der yaris vitsene dine :D !
  • 1
  • 577
  • 578
  • 579
  • 580
  • 581
  • 1172