TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Body kit

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #364076  av klukke

tenkte eg skulle ta og helakkere bilen, men før det vil eg gå til innkjøp at et bodykit, har tenkt litt på Border og Greddy kittet.

noen som har noen innspill ? evt om det er noen kit som passer bra og kombinere ?
og seff om passformen på de forsjellige, det e vel kanskje noe av det viktigste.
Har iche tid, kompetanse eller mulighet til noen store tilpassing operasjoner. :S
 #364114  av mralp

Da ville jeg droppet det, har hatt skjørt og div fronter på alle mine 3 mr2er og kjøpte også skjørt til CS`n; jeg har aldri opplevd at det passer, uansett hvor mye jeg betaler for det. Finichen er bulkete og det må ihvertfall pusses og fylles i før lakkering. Det er ikke noe rocket science, men kan ta litt tid :D
 #364217  av mr2storbrua

Jeg har Do-Luck bakfanger og sideskjørt. Det eneste som trengtes av modifisering var å kappe bittelitt av hjørnet under der som lista fester bakfangeren. Ellers pussa vi de bare ned og la på fyller, så var det klart.
 #364222  av celicat23

Kjøper du kit fra de som produserer det orginalt så har du mye større sjanse for at det passer. Alt jeg har hatt som har vært fra orginal produsenten har passet mer eller mindre rett på bilen. Kjøpte ett body kit som var replika til celica'n, og det endte med at jeg leverte det tilbake igjen for det passet på ingen måte som helst.
 #364226  av klukke

Steike eg likte det Do-Luck kitet !
tror eg må ta og sende en liten price request der ass :D
Blir vel litt i frakt fra UK, men alt e bedre enn Usa!

celicat23: mener du som f. eks. Greddy settene,
evt. hvem som produserer orginale Border Kit?