Prisen har jeg faktisk tatt etter at jeg har prata med folk som har litt mer peiling på disse bilen. bilen er mye påkosta og ser bra ut. men som skrivd tidligere så ønskes bud 

olan89 skrev:Prisen har jeg faktisk tatt etter at jeg har prata med folk som har litt mer peiling på disse bilen. bilen er mye påkosta og ser bra ut. men som skrivd tidligere så ønskes budhar egentlig ikke så mye å si hvor påkostet den er, er markedet som bestemmer vettu...
Drafter skrev:120.000 for en non-turbo?hadde vært fantastisk om du holdt deg for god til å diskutere pris i salgstråder som ligger under "kjøp og salg"
blablabla osv.
olan89 skrev:http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?finnkode=21055037tror egentlig den er enda vanskeligere å selge, men.. vanskelig å si
Fått spørsmål om å bytte i den, har egentli ikke råd til å sitte med den heler, men lurte på hva folk mener?
GhostRider88 skrev:Jeg ville nok ikke byttet en mr2 mot en atv. Da ville jeg heller ha avskiltet mr2'en og skiltet den igjen etter du er ferdig med militæret.godt råd
Ha litt is i magen og se hva som byr seg. Det første tilbudet er som regel aldri det beste.