TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #365256  av ArildM

Hvordan er den True Blood serien egentlig? Er det noe ala Supernatural eller?
Noen her som ser serien Hung?
 #365260  av predator

ArildM skrev:Hvordan er den True Blood serien egentlig? Er det noe ala Supernatural eller?
Noen her som ser serien Hung?
Jeg digger True Blood , og anbefaler den å det sterkeste.
Handler om ei jente (Sookie) som finner den store kjerligheten i en vampyr (Billie).
Og det får selvfølgelig konsekvenser fra den ene og den andre siden.
Litt ala Twilight, men mange hakk råere. Mere action og mye mere humor.
Så siste ep som kom ut i går. Gleder meg villt til neste mandag...
 #365279  av FireWalk

fulgte med på det når jeg holdt på med ei kjerring for litt siden. Tenkte at dette er en ordentlig jenteserie.. men den var faktisk ganske OK! Men har desverre ikke fortsatt å følge med på den nå i ettertid. Får heller samle opp litt episoder også ta et maraton! :D

btw.. hvorfor er det så mange idioter på veien? Kom kjørende hjemover isted på en smal vei i et byggefelt og der kommer det en varebil med tilhenger i ALT for stor fart rett mot meg. Var en møteplass der han kom ifra, han kunne stoppet der. Men neida! han måtte fortsette. og ikke bremset han heller, så det endte jo med at jeg måtte legge MR2en UTENFOR veien! var relativt flat mark, med store steiner her og der på siden av veien. og jeg måtte legge over halve bilen utenfor.. hørte kanalene og sideskjørtene tok litt oppi div saker og ting.. ble skikkelig irritert!!!!

Hvorfor kan ikke folk fatte å begripe at når du har en bil med 1 cm bakkeklaring så KAN du ikke bruke bilen som terrengbil??? og at om du da selv har en bil med en halv meter bakkeklaring så er det mer fornuftig at du selv legger deg ut enn at denne lave sportsbilen som garantert kommer til å bli ødelagt av å gjøre det må legge seg ut?

Enkelte skulle en tro var født i går.... Det værste er at slike episoder oppstår støtt og stadig.. Personlig syntes jeg dette er ren og skjær logikk! Sunn fornuft og alt det der. Man trenger ikke LESE om det for å forstå det! det bare er sånn! Akkurat som man klarer å tenke seg til hva snoppen skal brukes til samme dag som man blir kjønnsmoden, uten at noen trenger å fortelle deg det...

blir så fantastisk irritert over slike mennesker.. neste gang stopper jeg midt på veien så får de bare kjøre inn i meg, så skal jeg lage en helvetes scene... så kan dere heller lese om det i avisen så slipper jeg å skrive om det her :mrgreen:

argh... måtte få ut litt steam! :P
 #365283  av ArildM

Har lastet ned første sesong av True Blood nå :)

Erfaring som Mr2 fører:
Jeg opplever det som ikke kan beskrives som annet en ren sjalusi med store snev av ideoti.
Prøvde å kjøre forbi en bil som lå provoserende sakte foran meg, men når jeg kom på siden måtte jo idioten gi på bånn gass (jeg tenkte bare jeg skulle laffe forbi i 4.giret), og med bil som plutselig kom i mot var det bare bremse stille opp og legge seg bak.

Mannen som kjørte var vel voksen og hadde familiebil. Så jeg tolker det ikke som noe annet en ren sjalusi.

Dette skjer mange ganger og kun når jeg kjører mr2. Folk presser seg ut foran meg, folk ignorerer meg, må forbi. Whatnot.
Og selvfølgelig alle som følger deg med mysende sinte øyne når du kjører forbi dem, men til deres store skuffelse hverken krasjer jeg, ruser jeg motoren eller noe som helst annet slik at de kan få sin store glede av å ringe polisen og klage på uansvarlig kjøring.

Men hey, joda en får da alikavel telefon fra politiet om klager på uforsvarlig kjøring. Jess.

Sånn bortsett fra det, så er livet som sportsbileier HÆRLIG :mrgreen:
 #365285  av inzane2012

True Blood kan vel egentlig ikke sammenlignes med så mye anna, men er mye anna som kan sammenlignes med True Blood :)
og den er vel ikke bare hakket råere enn Twilight, det blir vel som å sammenligne teletubbies med braindead ;)

og siden dette er en HBO serie er det så godt som garantert at den er skikkelig gjennomført, og di er heller ikke redde for å vise litt nakenhet og bannskap i serien, ei heller groteske sener i alt fra drap til sex :)

Den for The Vampire Diaries til å se ut som barnetv, og kan anbefalast på det aller sterkaste, nett som med alle andre HBO serier ;)

PS: eneste negative er at nå etter 2 og en halv sesong så begynner jeg å bli mektig lei av den forbanna skrikinga til ho Sookie, som ei scene i fra en episode i sesong 3: Sookie og ei vennine blir holdt gissla, venninna kviskrer til sookie "you make a distraction and I'll go for the gun" og hva gjør sookie, joda, ho plutselig åpna kjeften sin å skriker ut ett primalskrik som alle voldtatte jenter bare kan drømme om... litt av en "distraction" det...
 #365286  av FireWalk

Der sa du det.. er vel sjalusi det går på! :\ Han skulle vel ha meg til å kjøre av veien bare på jævelskap. Skulle seriøst bare ha stoppet opp og nektet å flytte meg så kunne han fått kjørt rett inn i meg... og DA skulle det blitt rabalder.... :twisted:
Jeg er ganske rolig i trafikken. Kan telle på 1 hand alle gangene jeg har brukt fløyta i hele mitt liv. Men slike ting som nevnes over her er ting som virkelig kan tenne meg.. Når folk pga sjalusi eller hva det måtte være skal oppføre seg som idioter i trafikken på din bekostning.
 #365288  av ad92

Har opplevd noe lignende selv, var på en boligfelt vei der det var fint plass til 2 biler i bredden, på venstre side står en bil parkert, så kommer det en varebil imot som da har vikeplikt for meg siden jeg er på den siden der bilen ikke er parkert. Han skal absolutt forbi og jeg må legge me ut av veien og kantkjøre 2 felger for å ikke krasje :evil: :evil:
 #365293  av predator

Jeg bruker å stoppe jeg. Vente til motparten har kjørt forbi.
Skjer det noe da, evt kresj eller noe, så er det jo hans skyld, da jeg sto i ro :wink:
Og True Blood er sammenlignbar med Twilight. Kjerlighet mellom Menneske og Vampyr, med masse komplikasjoner og andre ting som følger med. Ser og tenker man lengere enn en og en episode, så ser man sammenhengen lett :wink:
Noen episoder er jo helt uten sammenheng med selve plottet av serien, men i storheten er de ganske så lik ...
 #365302  av lasse

Er utrolig kjipt når sånne "lusekjørere" absolutt skal gi på når du prøver å kjøre forbi dem, ikke det at jeg som regel har noe problem å komme forbi dem da :mrgreen:
 #365304  av inzane2012

predator skrev:Og True Blood er sammenlignbar med Twilight. Kjerlighet mellom Menneske og Vampyr, med masse komplikasjoner og andre ting som følger med. Ser og tenker man lengere enn en og en episode, så ser man sammenhengen lett :wink:
Noen episoder er jo helt uten sammenheng med selve plottet av serien, men i storheten er de ganske så lik ...
akkurat det der har det vel vert i så og si alle vampyr filma/serier på en eller anna måte ;) men for fremtidens skyld, prøv å unngå å nevne twilight og true blood i samme setningen igjen ;)
 #365308  av predator

inzane2012 skrev:
predator skrev:Og True Blood er sammenlignbar med Twilight. Kjerlighet mellom Menneske og Vampyr, med masse komplikasjoner og andre ting som følger med. Ser og tenker man lengere enn en og en episode, så ser man sammenhengen lett :wink:
akkurat det der har det vel vert i så og si alle vampyr filma/serier på en eller anna måte ;) men for fremtidens skyld, prøv å unngå å nevne twilight og true blood i samme setningen igjen ;)
Der tar du virkelig feil.
Vampiers med James woods , bladefilmene, ja, lista er lang. Det er nå i det siste , etter den lanseringen av Twilight at de har staset på slike serier.
Bøker finnes det mange av med den handlingen, men Tv serier og filmer er ganske så ny på den vinklingen ...
Hvorfor skal jeg unngå å nevne True Blood og Twilight i samme setning? Har du lest bøkene? Isåfall, gjør det :wink: :wink:
 #365315  av inzane2012

predator skrev:
inzane2012 skrev:
Der tar du virkelig feil.
Vampiers med James woods , bladefilmene, ja, lista er lang. Det er nå i det siste , etter den lanseringen av Twilight at de har staset på slike serier.
Bøker finnes det mange av med den handlingen, men Tv serier og filmer er ganske så ny på den vinklingen ...
Hvorfor skal jeg unngå å nevne True Blood og Twilight i samme setning? Har du lest bøkene? Isåfall, gjør det :wink: :wink:
joda, har trua på at bøkene er MYE bedre en filmene, for måten hu der Belle spiller er rett og slett grusom, ser jo ut som kjerringa holder på å få knekke sammen av nerve sammenbrudd med hver eneste lille muskelbevegelse i trynet, det er rett og slett smertefullt å se på...

og ps, jeg sa at det vampyr/menneske forholdet har vert med på en eller annen måte, ikke nødvendigvis på samme måten :) look at the big picture her, i alle vampyr filmer handler det stort sett om snille og onde vampyrer, di snille sliter med det faktum at di må drepe mennesker for å overleve og nekter å gi slipp på sin mennekselige natur og stort sett lever av dyreblod eller lignende, i twilight er jo dette bare i bunn og grunn slått sammen til 2 personer, der hele greia blir vist på den måten, mens i true blood er det en god del annerledes for der har vampyrene stått frem for offentligheten sånn at alle vet om di...

og btw, største feilen i twilight, vampyrer skal IKKE glinse som en forbaska diamant i sola, det strider i mot ALL logikk ;)
 #365369  av inzane2012

hihihi... ser ut til av eg får meg litt av tur snart :) Ned til Anderstorp i sverige for ei hente ei gedigen hovedtavle, kjøre den opp til stjørdal, og så kjøre den tilbake til anderstorp igjen ;)
 #365375  av ArildM

Nice :mrgreen:

I forbindelse med kjøring på Lånkebana eller bare tilfeldigvis til Stjørdal?
  • 1
  • 589
  • 590
  • 591
  • 592
  • 593
  • 1172