TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #365849  av Supramk3turbo

lexusmann skrev:Jepp, da ser det ut til at en fotoboks har "blinka" meg ut....vet ikke beløp enda, men ble visst målt til 58 i 50'n....håper ikke det blir så mye.... :roll:
Sånn er det når man har for mange hester under panseret :D
 #365850  av lexusmann

Supramk3turbo skrev:
lexusmann skrev:Jepp, da ser det ut til at en fotoboks har "blinka" meg ut....vet ikke beløp enda, men ble visst målt til 58 i 50'n....håper ikke det blir så mye.... :roll:
I dette tilfellet er det IKKE snakk om for mange hester...sier ikke mer... :wink:
 #365855  av Supramk3turbo

lexusmann skrev:
Supramk3turbo skrev:
I dette tilfellet er det IKKE snakk om for mange hester...sier ikke mer... :wink:

He he :lol:
 #365881  av ArildM

Er det noen som har prøvd "Se aktive emner" funksjonen i det siste?
Får den ikke til å fungere (dvs det kommer ikke opp noen oppslag).
 #365882  av Supramk3turbo

ArildM skrev:Er det noen som har prøvd "Se aktive emner" funksjonen i det siste?
Får den ikke til å fungere (dvs det kommer ikke opp noen oppslag).
Ja, den har kødda litt, åsså må man logge på hver gang for å kunne se aktive emner, det måtte man ikke før.
 #365913  av Drafter

Off som jeg er lei finn og useriøse brukere der.
Har vært 2 stykker som skal "hente" bilen min og som sier at dem skal komme eks: lørdag med kontant, så har jeg gjort klar bilen og sånt men de gidder jo ikke engang møte opp selvom vi har avtalt dato og tid. :?
Har sagt at jeg skal ha ca 55for bilen og går ikke under denne prisen.
Likevel er det 2 nye kålhuer som skal prute og gir meg et bud på 45 og 46k, noe jeg syns er for dårlig..
Ene fyren snakker gebrokken norsk/dialekt og han andre terroriserer meg med meldinger.
Siste fyren som sendte melding idag lurte på om jeg hadde fått noen bud osv.Også sa jeg at jeg hadde fått et på 45k men at jeg ikke går under prisen som er satt på finn (55 inkl omreg) Likevel byr tullingen 46 og svarer meg frekt og bruker utallige manger utropstegn på meldingene fordi jeg ikke syns det er bra nok.. Er kanskje litt pesimist nå og håper ikke noen av dette er dere? Da får dere heller kjøpe et lokomotiv (mk1) :D Siden de tydeligvis ikke vet hva MK2'ene ligger til i pris.

Fikk også tilbud om innbytte i en 57 Cadillac, off :|
 #365930  av celicat23

Verden er full av idioter - noe du alltid blir kraftig minnet på når du legger ut noe på finn.no. Sånn er det bare. Det er ALLTID noen som skal prute, uansett hvor billig du legger ut noe, for de skal kjøpe det til en så latterlig lav pris at de kan eie det en stund og selge det videre selv med fortjeneste. Det jeg pleier å si til prutere er at de må finne seg noe eldre/kjipere/mindre som passer økonomien sin, for de har tydeligvis ikke råd til noe så fint som det jeg selger. Du blir gledelig overrasket over hvor mange som blir irriterte på deg av sånt :lol:
 #365938  av Supramk3turbo

Jeg solgte en bil i dag 5 minutter etter at jeg la den ut... Folk ringer jo å sier de skal ha bilen, å du må ikke selge den, for jeg kommer å henter den i dag. Jeg gjør ikke en dritt før jeg eventuelt har et depositum på konto, sånn som jeg har nå..Da kan jeg ganske trygt si at bilen er solgt, og at han som har sagt han skal ha bilen, faktisk kommer å henter den... :D
 #365941  av inzane2012

Supramk3turbo skrev:Jeg solgte en bil i dag 5 minutter etter at jeg la den ut... Folk ringer jo å sier de skal ha bilen, å du må ikke selge den, for jeg kommer å henter den i dag. Jeg gjør ikke en dritt før jeg eventuelt har et depositum på konto, sånn som jeg har nå..Da kan jeg ganske trygt si at bilen er solgt, og at han som har sagt han skal ha bilen, faktisk kommer å henter den... :D
ikke gløm å si at depositummet IKKE blir gitt tilbake om di ikke kommer å henter bilen ;)
 #365944  av Supramk3turbo

He he, det er vel ikke sånn et depositum fungerer heller... :D
 #365945  av inzane2012

Supramk3turbo skrev:He he, det er vel ikke sånn et depositum fungerer heller... :D
nåja, er nå mange plasser jeg har sett folk krever depositum som ikke blir tilbakebetalt vist kjøperen ikke henter bilen allikavel... en som skulle selge dama mi en bil gjorde det bl.a, og han krevde først halve kjøpssummen som var 60.000 i depositum om jeg ikke husker helt feil...
 #365990  av ad92

på vei hjem sent i morgenrushet kommer det en katt i 80 sone på hovedveien å springer rett forann en bil å flyr sikkert 5 meter før den lander midt på veien og ligger å spreller :? kom akkurat så jeg såg hele episoden :P kjedelig greier, domme domme katter :lol:

gla det ikke var meg, hadde blitt en helvettes glassfiber jobb (litt slemt å si?) + at man må kjøre til nærmeste bussstopp å hente/drepe stakkars dyret :( selv om ingen gidder å gjør det, jeg haddde vertfall snudd å fått dyret ut av smertehelvettet...
 #366019  av celicat23

I KNEW IT!!! SONY BASTARDS!!! Playstation PLUS skal bare være noe ekstra for de som betaler, skal ikke gå ut over det vanlige gratis greiene... SUCK MY BALLS!! MAFIA II demo er kun å laste ned fra PLUS etter hva jeg kan se. Og det er ikke noe super-duper early preview du får, for akkurat samme demo'en ligger på x-box live.

Sånt kommer det bare til og bli mer og mer og mer av. Til slutt så er det akkurat som live: bare å betale.

Bestilt:
Killzone 2 (99kr, elkjøp)
Motorstorm pacific (199kr, elkjøp) (vet det er billigere på play, men måtte ha noe fort :))
Motorstorm (14.99, play.com)

Skulle bestille uncharted 2 også, men ingen har det på lager (billig).

Laster ned demo'er/til vurdering:
Yakuza 3
Little big planet
god of war III (+ collection?)
infamous

Gøy med playstation igjen. Og glemte at jeg hadde kjøpt Burnout paradise fra PSN, så laster ned hele det igjen også.. Så nå kan dette helvetes regnet bare stå på så mye det vil. Langtidsvarselet melder fint til uka da, for da er jeg tilbake på jobb igjen......ARGH!!!
  • 1
  • 592
  • 593
  • 594
  • 595
  • 596
  • 1173