TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥r ikke sammen Girkassen :/ (Mk2 225hk 91)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #365729  av w-132

Hei eg har fått tak i ny girkasse og skulle sette i Sperre diff (Lsd) men nå får eg ikke sammen girkassen igjen. så det som er Probleme er at det va ein liten kulle som datt av kassen, så finner ikke eg ut hvor den skal væra, så det eg tenkte det va vist noen har Link av Teininger om hvor den høre til, sånt eg kan få kassen sammen igjen =)

Takk`er får svar ;)
Mvh Stian.Hansen
Sist redigert av w-132 den 09 aug 2010 23:53, redigert 1 gang totalt.
 #365781  av PerX

w-132 skrev:Hei eg har fått tak i ny girkasse og skulle sette i Sperre diff (Lsd) men nå får eg ikke sammen girkassen igjen. så det som er Probleme er at det va ein liten kulle som datt av kassen, så finner ikke eg ut hvor den skal væra, så det eg tenkte det va vist noen har Link av Teininger om hvor den høre til, sånt eg kan få kassen sammen igjen =)

Takk`er får svar ;)
Mvh Stian.Hansen
du må jo si hvilket kasse du har og da, har æ lært. :P
trur uansett de kulene som er i kasse er til å låse de styre stagene (vet ikke ka de kalles for nåt) som er inni.??
 #365874  av w-132

PerX skrev:
w-132 skrev:Hei eg har fått tak i ny girkasse og skulle sette i Sperre diff (Lsd) men nå får eg ikke sammen girkassen igjen. så det som er Probleme er at det va ein liten kulle som datt av kassen, så finner ikke eg ut hvor den skal væra, så det eg tenkte det va vist noen har Link av Teininger om hvor den høre til, sånt eg kan få kassen sammen igjen =)

Takk`er får svar ;)
Mvh Stian.Hansen
du må jo si hvilket kasse du har og da, har æ lært. :P
trur uansett de kulene som er i kasse er til å låse de styre stagene (vet ikke ka de kalles for nåt) som er inni.??
Oki, jah de kan høres ut som den høre til noge med styre stagene å gjør :)
takk får svar =)