TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff 11-13 Juni 2004 i Arendal!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#36499  av chris

CelicaTurbo skrev:I kolonner blir det fort jag med forbikjøringer og slikt, husk at om fremste bil velger å kjøre forbi en annen så må også alle dem andre gjøre det, så går farten opp siden den utålmodige presser seg i fronten og bestemmer kolonnens tempo som da blir urimelig høyt.. Derfor er det viktig at alle kjører skikkelig, eller så får dem kjøre alene. Vi ønsker ikke å få en reprise på Japsetreffets første år sin kolonne fra Stavanger hvor en S14 ble vrak og hastigheten meget høy.
Som om jeg skulle sagt det selv. Og jeg tror ikke vi får noe godt rykte på oss, om vi driver og svinkjører fra alle landets kanter. Ser egentlig ingen grunn til å svinkjøre heller, når man skal kjøre sammen. Man skal jo ta det som en tur, ikke transport. Vi skal jo også vise oss frem på vår ferd.

#36520  av kennethx

Ser sikkert ikke lite tøfft ut når det bare kommer et tog av Toyota sportsbiler inn på en veikro og parkerer side om side...hehe

#36533  av chris

kennethx skrev:Ser sikkert ikke lite tøfft ut når det bare kommer et tog av Toyota sportsbiler inn på en veikro og parkerer side om side...hehe
har allerede planlagt et par av stoppestedene vi nordfra skal ha ;)

en liten pause og show-off ved Taverna i Alvdal (selv om det blir tidlig om morran), og tipper det blir middag på Myklagard ved Løten. Om folk synes det blir for tidlig med middag, så finner vi et sted nærmere Oslo.

#36601  av Erlend

Myklagard? Trodde det var i Elverum kommune jeg ;)

#36603  av chris

Erlend skrev:Myklagard? Trodde det var i Elverum kommune jeg ;)
Myklagard ligger i krysset der man svinger av og kjører retning Kolomoen veikryss og E6. Ikke så veldig langt fra Elverum nei.

#36604  av Erlend

Kjører forbi hver gang jeg skal til Trysil...har alltid trodd det var i Elverum, selv om man akkurat har passert Løten sentrum nesten :)

#36606  av chris

Erlend skrev:Kjører forbi hver gang jeg skal til Trysil...har alltid trodd det var i Elverum, selv om man akkurat har passert Løten sentrum nesten :)
Eneste fotoboksen mellom Kolomoen og Trondheim ligger ved Løten. Myklagard ligger der det er ringa inn på bildet under. Ganske stor parkeringsplass der for øvrig, som gjør det velegnet til pausested om man er mange biler :)
Vedlegg
myklagard.jpg
myklagard.jpg (34.16 kiB) Vist 4996 ganger

#36607  av Erlend

Vet hvor Myklagard ligger!!! OMG! :mrgreen: Det jeg lurte på, var i hvilken KOMMUNE det ligger :wink: haha...snakk om at jeg sporer av topic nå da :P Nesten verre enn deg jeg, Chris!

#36608  av chris

Erlend skrev:Vet hvor Myklagard ligger!!! OMG! :mrgreen: Det jeg lurte på, var i hvilken KOMMUNE det ligger :wink: haha...snakk om at jeg sporer av topic nå da :P Nesten verre enn deg jeg, Chris!
Haha, joa, men nå vet alle andre det også. så jeg mekka ikke kart helt forgjeves håper jeg.
Du er kongen av avsporing du... du skulle jobba i NSB :D

#36662  av kennethx

Skal vi ha noen offesiell påmelding/innbetaling eller noe i den duren etter hvert? Hvem er det som arrangerer ting? Hvordan går det? Info? :)

#36675  av CelicaTurbo

kommer nok etterhvert, Markus skal sette sammen noen "pakkepriser" så skjer innbetaling til en ts-ogn konto som jeg har opprettet når det er klart. Men, han har nok litt mye å gjøre for tiden..

#36892  av MR2turbo

CelicaTurbo skrev:kommer nok etterhvert, Markus skal sette sammen noen "pakkepriser" så skjer innbetaling til en ts-ogn konto som jeg har opprettet når det er klart. Men, han har nok litt mye å gjøre for tiden..
Jeg har hatt ekstremt mye å gjøre, men skal veldig snart få satt sammen noen priser og da kan vi og sette opp påmelding med ulike ønsker for overnatting... :)

#37769  av saus

vi venter i spenning!

#39579  av Kjelliken

:D jepp full venting her og. jeg må da klare å få fri den helgen der..
selv om englandsturen sikkert tømmer kontoen litt. hehe.
Men er lett med på å kjøre samlet fra bergen.. og de pakke prisene hadde vert grit å fått sånn etter påsken en gang.. :wink:

#40700  av Phantom3D

Så dere nordfra kjører innom Oslo da. Stoppe et sted der og plukke opp folk derfra da? Skikkelig keen på å være med jeg 8)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7