TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SølvgrÃ¥ is200 flesland

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #365553  av Supramk3turbo

Spottet en sølvgrå is200 med mørkegrå felger og chrom kant på vei til Flesland, bergen. Noen her sin??
 #365608  av Amund

Mest sannsynligvis ein kompis sin. Han er neppe her inne :roll:
Den bilen kommer forøvrigt snart for salg.
 #366033  av Supramk3turbo

He he. Han jobber visst på Mongstad denne karen, så bilen der borte i dag. Å kontaktpersonen min her borte kjennte godt til eieren... :D
 #366198  av Ottoen

Supramk3turbo skrev:He he. Han jobber visst på Mongstad denne karen, så bilen der borte i dag. Å kontaktpersonen min her borte kjennte godt til eieren... :D
Er du i distriktet nå?
 #366204  av Supramk3turbo

Ja, jeg er på Monsgstad denne uken, å neste uke å uka etter :D Jobber du også på mongstad??

Du er fra Meland ja, det er jo rett borti gata her. he he
 #366249  av Ottoen

Nei, eg jobber ikkje på Mongstad, eg bare lurte på om litt deling av bil-kunnskap, sosialt samver og generell skitprat var en mulighet... :wink:
 #366664  av Supramk3turbo

Hei. På meg blir det mest sansynlig sene kvelder og overtid, så har ikke så mye tid til overs...
 #366906  av inzane2012

Ottoen skrev:Nei, eg jobber ikkje på Mongstad, eg bare lurte på om litt deling av bil-kunnskap, sosialt samver og generell skitprat var en mulighet... :wink:
det der hørtes en smule homoerotisk ut ;)