TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kompis som skal kjøpe MR2......gen.2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #365384  av FireWalk

300zx-tt skrev:Hoi,har en kompis som skal kjøpe en MR2 gen2.......
Noen som skal selge fint eks til grei pris,send en pm,eller skriv her......
Han bor på Gjøvik.
Denne hører vel egentlig hjemmei kjøp&salg.. men jeg har et orginalt eksosanlegg liggende med påsveiset store krommede enderør. Tror innmaten i potta er fjernet/bygd om også for å få litt rundere og bedre lyd. (må nesten sjekke opp i så fall) siden jeg har flere eksosanlegg liggende. :)
Det ser iallefall bedre ut, lager bedre lyd og passer rett på. Si ifra om han er interessert.
 #365411  av FireWalk

Haugrud skrev:Tror han mente en pent eksemplar av bilen mr2, og ikke eksosanlegg :P
Så det nå.. var på vei ut døra og skumleste i full fart :D Slik kan det gå :P
 #365486  av The Ghost

Bare å komme med pris eksempler firewalk, skal ha meg nytt om 1-2mnd da det jeg har nå er ganske midlertidig.
 #365491  av FireWalk

det går billig. Ligger bare og tar opp plass nå uansett :) Det blir sikkert dyr frakt på noe sånt, så kan jo være fordelaktig å hente det og, alt ettersom hvor man befinner seg i verden.
 #365515  av The Ghost

Leser litt nøyere nå og ser det er originalt, da passer det ikke på eksosmanifolden på BEAM's min .......
 #365856  av Noxan8

sku sett detta litt før, da hadde jeg svingt innom til deg å fått bytta anlegg før jeg tura hjem me ny bilen( synes en bil me så rått utseende trenger en råere lyd )
 #366079  av mailman1

oh . >>beams<< :shock:

løpe på do...