TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #366134  av Mr_Storbrua

hmsilset skrev:
Giske skrev:Kjøpt ny bil :lol:
4x4? :D
Yaris?
 #366135  av Supramk3turbo

Like naturlig som sitronsmak på Farris, å lage en sportsbil av Toyota Yaris :lol:
 #366139  av celicat23

The Dudesons in America er genialt. Sett de 3 første episodene nå (du kan i vert fall ikke søke de opp på isohunt.com og laste de ned, neida, det er fy...) Trenger bare en ny sessong av Nitro Circus nå....!!
 #366140  av Giske

Supramk3turbo skrev:

Like naturlig som sitronsmak på Farris, å lage en sportsbil av Toyota Yaris :lol:
Vel, det er jo helt klart! den aerodynamiske formen bare oser downforce, de høye setene vipper deg nesten ut av frontruta, og det er justerbart baksete ;-)
Hva mer kan man ønske seg av en sportsbil? hehehe...
Vedlegg
46_-524092841.jpg
46_-524092841.jpg (45.02 kiB) Vist 624 ganger
 #366142  av Giske

celicat23 skrev:
Giske skrev:Hva mer kan man ønske seg av en sportsbil? hehehe...
En motor som gjør at den fortjener navnet hadde vært kos :lol:
Jeg skjønner ikke hva du mener? :roll: Dette er jo en av få biler som virkelig river skinnet av pølsa! :lol:
 #366145  av celicat23

Giske skrev:
celicat23 skrev:
Giske skrev:Hva mer kan man ønske seg av en sportsbil? hehehe...
En motor som gjør at den fortjener navnet hadde vært kos :lol:
Jeg skjønner ikke hva du mener? :roll: Dette er jo en av få biler som virkelig river skinnet av pølsa! :lol:
Ja, men ikke på den brutale mandige måten. Mer som en utflukt for mentalt forstyrra homosexuelle på pølsefabrikk.
 #366146  av Supramk3turbo

En motor som gjør at den fortjener navnet hadde vært kos :lol:[/quote]
Jeg skjønner ikke hva du mener? :roll: Dette er jo en av få biler som virkelig river skinnet av pølsa! :lol:[/quote]

Ja, men ikke på den brutale mandige måten. Mer som en utflukt for mentalt forstyrra homosexuelle på pølsefabrikk.[/quote]

Nei, vi er nok ikke helt der heller faktisk... :D
 #366147  av Giske

celicat23: prøver du å fortelle meg at jeg har kjøpt en homobil? :shock: hehehe

joda Thomas, vi er jo helt der!!:-p
 #366148  av Supramk3turbo

Giske skrev:celicat23: prøver du å fortelle meg at jeg har kjøpt en homobil? :shock: hehehe

Susanne: NEI !! (Internt)
 #366149  av Giske

Supramk3turbo skrev:
Giske skrev:celicat23: prøver du å fortelle meg at jeg har kjøpt en homobil? :shock: hehehe

Spesielt! Det er bare du som er driitbarnslig!
 #366150  av Supramk3turbo

Giske skrev:
Supramk3turbo skrev:

Dust... :lol:
 #366151  av Giske

Supramk3turbo skrev:
Giske skrev:
Supramk3turbo skrev:

Dust... :lol:
Hehehe :wink:
 #366152  av FireWalk

kunne igrunn tenkt meg en yaris selv jeg. Har en 2 liters opel omega 2000 mod. Til bruks bil. Ifølge kjøre computeren har jeg et snitt forbruk på litt over en liter på mila. Kjører noen mil til og fra jobb hver dag og ser det blir en god del penger på bensin. Hadde jeg hatt en mindre og bensingjerrig bil hadde jeg spart temmelig mye penger. Kjører minst 20.000 km pr år med bruksbilen. Og har kjørt 12000 med mr2en iløpet av 6 år. Så er vel tydelig hvilken som blir brukt mest. Tipper jeg ville spart rundt 12000 kr i året på bensin med en yaris. Sansynligvis mer. :) litt jente bil da. Men så har jo jeg hatt fiesta før og. :p
 #366153  av Giske

FireWalk skrev:kunne igrunn tenkt meg en yaris selv jeg. Har en 2 liters opel omega 2000 mod. Til bruks bil. Ifølge kjøre computeren har jeg et snitt forbruk på litt over en liter på mila. Kjører noen mil til og fra jobb hver dag og ser det blir en god del penger på bensin. Hadde jeg hatt en mindre og bensingjerrig bil hadde jeg spart temmelig mye penger. Kjører minst 20.000 km pr år med bruksbilen. Og har kjørt 12000 med mr2en iløpet av 6 år. Så er vel tydelig hvilken som blir brukt mest. Tipper jeg ville spart rundt 12000 kr i året på bensin med en yaris. Sansynligvis mer. :) litt jente bil da. Men så har jo jeg hatt fiesta før og. :p
Ja, grunnen til at jeg kjøpte den er fordi den er bensingjerrig, har lite feil, og er relativt enkel å selge igjen :-) Men når jeg er ferdig med studiene, skal jeg nok ha noe annet :-p Er litt jentebil, ja. høhø, hadde aldri sett for meg at jeg skulle ha en sånn :lol:
  • 1
  • 594
  • 595
  • 596
  • 597
  • 598
  • 1175