TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Aw11. Vinter/VÃ¥rprosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #365472  av bose

Arild: Takk :D Jeg TROR luft tilgangen er grei der, nå vet jeg ikke om åssen luftstrømmen i motorrommet går når bilen triller, tror det blåser greit opp der, også står filteret midt i skuddlinja for vifta på høyreside :lol:

Tror ikke jeg monterer no vifte på IC enda, er vel strengt talt ikke nødvendig med orginalt ladetrykk..

SanAndre: TAkk! :D
Sist redigert av bose den 05 aug 2010 13:54, redigert 1 gang totalt.
 #365474  av SanAndre

Hvor lenge til blir det til oppstart nå da tror du? Regner med du tar turen ned til Østfoldområdet på et treff eller lignende etterhvert :wink:
 #365478  av bose

Neste helg regner jeg med! Venter på spenningsregulator (blir en liten artig vri med den). Og siden jeg bor i Finnmark, så må jeg vente en uke på en O-ring til 12,-, den som var rundt fordeleren har blitt konvertert til plastikk, så jeg bytter den.

Planen er å kjøre bilen ned i oktober, da har jeg en ferieuke. Har flytteplaner ;)
 #366197  av jacquelin

Gratulerer! :D Gleder meg til å sitte på en tur, har hatt lyst på sånn motor leeenge. :D
 #366200  av ErikG

med tanke på naboer og manglende eksosanlegg
Reinsdyra hakke noe mot litt motorlyd da!! Bare å fyre opp så du får sjekka at ting er på stell.
 #366202  av ArildM

Gratulerer Tom :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #366267  av bose

Ja nå har jeg fått på eksosen, og la fort merke til at motoren gikk som en traktor!Den enkle oppstarten igår var med 9.8v batterispenning og på kun 2 av 4 sylindre hehe.. Hadde en dårlig kontakt i pluggen til solenoid resistoren. Men nå funker alt fett! :D Skal bare få gjort de siste sjekkene og få justert tenninga, så dukker det plutselig opp enda flere linker til youtube :P
 #366276  av ArildM

Da ber den ikke 2 ganger om å bli fyra opp (2 ikke sant :lol: ) :mrgreen:
Ser frem til flere YouTubevideoer 8)
 #366277  av James

Blir bra dette :) Samme plassering som jeg hadde min IC på min tidligere mk1 SC... mk2 turbo IC du har brukt sant?
Slik var det hos meg: viewtopic.php?f=61&t=13444&start=45