TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #366154  av FireWalk

sykt hvor sløv og vrangsnudd man blir etter 4 ukers ferie. Begynte å jobbe igjen på mandag. Har sovet 2.5 time i snitt hver natt hittil i uken. Sene kvelder og opp tidlig. Er helt i koma. Dagen går ut på å overkomme trangen til å sove. Kaffe automaten har jeg egenhendig tømt og det mest konstruktive jeg iløpet av uken har fått gjort er å lage et 1,5 meter høyt tårn av battery og red bull bokser på pulten min.. En kolega spurte hva jeg hadde gjort denne uken. Måtte tenke hardt for å komme på noe. Blir mye facebook og forum når batteriene er så lav på spenning som de er nå... Bare noen få timer igjen av arbeidsdagen nå heldigvis.
 #366155  av celicat23

Giske skrev:celicat23: prøver du å fortelle meg at jeg har kjøpt en homobil? :shock: hehehe
Yaris er horribelt. I know, jeg eier en. Men jeg har yaris g-wagon super gangster whaddup motherfucker 1.3 verso. Du er jo snobb med supersport rennwagen utgaven din :)

Kan ikke telle hvor mange ganger jeg har sett på andre biler på finn. Men når jeg ser på lån, driftskostnader osv og tenker på hvor jævelig lite yaris'en koster meg så klarer jeg ikke kvitte meg med den (enda i vert fall...)

Og hvor deilig er det ikke å ha en bil som du bryr deg så lite om at den blir vasket max 2 ganger i året? Og når noen kjører på den så driter du i det for det å fylle ut skaderapport for det er mer bry enn det er verdt? Og skulle den bli stjælt... pfft, kjøpe en ny en. Who cares? Digg!!
 #366156  av Giske

celicat23 skrev:
Giske skrev:celicat23: prøver du å fortelle meg at jeg har kjøpt en homobil? :shock: hehehe
Yaris er horribelt. I know, jeg eier en. Men jeg har yaris g-wagon super gangster whaddup motherfucker 1.3 verso. Du er jo snobb med supersport rennwagen utgaven din :)

Kan ikke telle hvor mange ganger jeg har sett på andre biler på finn. Men når jeg ser på lån, driftskostnader osv og tenker på hvor jævelig lite yaris'en koster meg så klarer jeg ikke kvitte meg med den (enda i vert fall...)

Og hvor deilig er det ikke å ha en bil som du bryr deg så lite om at den blir vasket max 2 ganger i året? Og når noen kjører på den så driter du i det for det å fylle ut skaderapport for det er mer bry enn det er verdt? Og skulle den bli stjælt... pfft, kjøpe en ny en. Who cares? Digg!!
Hehe, ja. Driftskostnadene er en klar fordel! Hvordan er forbruket på din forresten?
Men, i motsetning til deg, så liker jeg å vaske bil, så jeg pleier å vaske mer enn 2 ganger i året ;-). Også jobber jeg på en bensinstasjon og får gratis poletter til selvvasken ;-)
 #366157  av ArildM

Akkurat nå føler jeg at det er mer diskusjoner om Yaris enn Supra, Celica og Mr2 sammenlagt :shock:

Vurderer KE30 som bruksbil jeg, tror ingen av dere slår driftsutgiftene på en sånn bil ;) Koster 600 i året med årsavgift og full kasko, og går på 0,7 på småkjøring til og fra jobb 8)

Re:

#366164  av mailman1

2r-e-rik skrev: hey hey... hvor gammel er søstra di a???

tenkte det samme. Ska du gi bort? :P
 #366167  av celicat23

Giske skrev:Hehe, ja. Driftskostnadene er en klar fordel! Hvordan er forbruket på din forresten?
Men, i motsetning til deg, så liker jeg å vaske bil, så jeg pleier å vaske mer enn 2 ganger i året ;-). Også jobber jeg på en bensinstasjon og får gratis poletter til selvvasken ;-)
Er glad i bil jeg og, men klarer ikke bry meg med yaris'en :lol: De andre bilene jeg har hatt har blitt tatt ut av garasjen for å vaskes fordi det har blitt litt mye støv på de, og så kjørt rett inn i garasjen igjen - så vasking & vedlikehold er gøy. Bare ikke på en yaris verso :)

Har aldri gjort noen måling av forbruket på den, for det er så lite at jeg er uansett kjempe fornøyd med akkurat det.
 #366168  av mailman1

mr2storbrua skrev:
mailman1 skrev:
2r-e-rik skrev: hey hey... hvor gammel er søstra di a???

tenkte det samme. Ska du gi bort? :P
Snakk om gammel quote da :lol: :lol: :lol:

Hahaha. Ser ut som jeg ikke leste på rett side ja... :o
 #366169  av mailman1

yaris g-wagon super gangster whaddup motherfucker 1.3 verso
:lol: :lol: Hahaeh..

Ler ennå...! :mrgreen:
 #366209  av Giske

ArildM skrev:Akkurat nå føler jeg at det er mer diskusjoner om Yaris enn Supra, Celica og Mr2 sammenlagt :shock:

Vurderer KE30 som bruksbil jeg, tror ingen av dere slår driftsutgiftene på en sånn bil ;) Koster 600 i året med årsavgift og full kasko, og går på 0,7 på småkjøring til og fra jobb 8)
Er det noe galt med det kanskje? siden jeg har et sånt fint rødt merke i grillen, vil jeg si at den kvalifiserer til å være endel av toyota sportscars...hahaha :lol: eller noe sånt :roll:

Nei, tror nok ikke snobbeyarisen min slår den bilen gitt :-p

jeg ser forresten den celicat23, det blir ikke helt det samme ;-)
 #366217  av Supramk3turbo

Giske skrev:
ArildM skrev:Akkurat nå føler jeg at det er mer diskusjoner om Yaris enn Supra, Celica og Mr2 sammenlagt :shock:

Er det noe galt med det kanskje? siden jeg har et sånt fint rødt merke i grillen, vil jeg si at den kvalifiserer til å være endel av toyota sportscars...hahaha :lol: eller noe sånt :roll:

Nei, tror nok ikke snobbeyarisen min slår den bilen gitt :-p

jeg ser forresten den celicat23, det blir ikke helt det samme ;-)

Det står ikke sport på supran min da, så den er ikke sportsbil?? :D
 #366221  av Supramk3turbo

stianøverland skrev:måtte kjøre i førstegir hjem fra jobb i dag gitt .
Clutch problemer??
  • 1
  • 595
  • 596
  • 597
  • 598
  • 599
  • 1173