TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny her.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #366119  av CarinaGLI

Hei folkens

Vil bare si at jeg er ny her hehe
Jeg er 16 år og kjøpte en 93'mod Carina 2.0 GLI som jeg bruker til å øvelseskjøre med. Jeg og pappa er ute hver dag med den og den går fint. Passert 250.000 for noen dager siden. Vil legge ut bilder osv snart.
 #366122  av ArildM

Velkommen!
Gratulerer med Carina :)
Et trygt valg, pen bil, og grei motor i 2.0 versjonen :) Lykke til med øvekjøring 8)
 #366127  av hmsilset

Velkommen hit og Gratulerer med ny bil :wink:
 #366129  av stianøverland

velkommen, å grattis med skuddsikker førstebil :)

bare spør om det er noe du lurer på :)
 #366248  av JK86

ja gratulerer som medlem og eier av en knall go førstegangsbil..
 #366315  av ad92

Gratulere med kjøp av riktig bilmerke og velkommen ombord! Synd det ikke var en mr2, men alle kan ikke være like fornuftig (mr2 er en veldig fornuftig bil :lol: )

Bra å få inn flere unggutter her :) jeg er 18 å føler meg som minste mann i flokken :lol:
 #366329  av ArildM

Vi har flere folk som er yngre enn deg ad92 ;)

Alle er velkommen på TS 8)
 #366331  av celicat23

ArildM skrev:Vi har flere folk som er yngre enn deg ad92 ;)
Ja.. Og selv om den fysiske alderen er varierende, så er den mentale alderen her stort sett rundt 18-20år :D
 #366340  av Mr_Storbrua

celicat23 skrev:
ArildM skrev:Vi har flere folk som er yngre enn deg ad92 ;)
Ja.. Og selv om den fysiske alderen er varierende, så er den mentale alderen her stort sett rundt 18-20år :D
14-20 vil jeg si.. å 20 er på en kjedelig dag :lol:
 #366457  av Ã˜rjanN

15 her, så... ;)
 #366655  av Ottoen

ad92 skrev:Gratulere med kjøp av riktig bilmerke og velkommen ombord! Synd det ikke var en mr2, men alle kan ikke være like fornuftig (mr2 er en veldig fornuftig bil :lol: )

Bra å få inn flere unggutter her :) jeg er 18 å føler meg som minste mann i flokken :lol:
Finnes no folk som en yngre en deg, og har mr2...hint, hint...