TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HASTER har ikke lys til kjøretur i kveld.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #366322  av robban

noen som har peiling på vippelysene? bare høyre lys som åpner seg..... og ingen av de lyser?? noen som har råd? haster.
på forhand takk :)
 #366324  av predator

Mål og se om det kommer strøm fram til motoren (Vippemotoren) Gjør det det, så har vel motoren tatt kveld .
 #366330  av ArildM

Det ligger noen større sikringer/rele i bagasjerommet foran, mulig noen av dem har tatt kvelden?
 #366335  av Helgeland

det skal være lys i lyktene selv om di ikke vipper seg opp. har du sjekket alle sikringene framme? evntuelt kan du jo skru ut ei åære og se om di tilfedigvis har røket begge 2 på en gang.? du kan jo i verste fall skru dem opp! men hvis du ikke har lys så hjelper jo det lite.
 #366348  av robban

fikk ordnett slik at de komm opp. litt smurning og skruing så kom det mer og mer så begge kommer nå opp. :D men det er ikke lys. og begge pærene er hele. men det er et slik xenon ombygmingsett på bilen da.... kan det skape noen problem slik at de har noen skjulte sikringer eller noe lignende?
 #366349  av robban

ArildM skrev:Det ligger noen større sikringer/rele i bagasjerommet foran, mulig noen av dem har tatt kvelden?
er det sikringer flere plasser????
 #366350  av robban

kan det være den h-lp ? betyr det head lamp? den prikken på toppen av den er litt rustfarget. betyr det at den er gått? den runde h-lp sikringen. får man slikt på biltema?? haster nå.... svar fort.
 #366361  av magnesmurf

Sikring og lyspære får du på biltema. Og de aller fleste bensinstasjoner.

Bare å bytte og se om det var det.
 #366992  av robban

informerer om at jeg tok av xenonsettet og monterte på orginalt ijenn. alt fungerte ingen pærer eller sikringer var godt. ettermontert xenon fra forrige eier som har tatt kvelden tru jeg :D toyota leker ikke klubb :D
 #367025  av inzane2012

magnesmurf skrev:Sikring og lyspære får du på biltema. Og de aller fleste bensinstasjoner.

syns faktisk di pærene med blått glass på biltema er ganske gode jeg :) har brukt di i 2 år nå og syns di gir ganske bra lys, billige var di og ;)
 #367026  av Toyota-rav4-2002

inzane2012 skrev:
magnesmurf skrev:Sikring og lyspære får du på biltema. Og de aller fleste bensinstasjoner.

syns faktisk di pærene med blått glass på biltema er ganske gode jeg :) har brukt di i 2 år nå og syns di gir ganske bra lys, billige var di og ;)
Har samme pærer her og, billige og gode ja
Lyser mye bedre enn di originale som var også :)