TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• flemming's border mr2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #366174  av trd2000gt

her kommer et bildet for de utålmodige, resten av bildene kommer etterpå :D
09082010300.jpg
09082010300.jpg (129.06 kiB) Vist 1561 ganger
 #366222  av inzane2012

se der ja, ser meget lovendes ut ja :)

skal legge ut ett par bilder av bana etterpå, desverre så var jeg der bare for jobb så fikk ikke tatt så mangen gode bilder :(
 #366230  av predator

Var veldig pen den der ja :mrgreen:
Hvordan er lakken på den? Vart den lakkert i garage? eller hadde dere den i boks?
 #366246  av trd2000gt

lakkerte i boks, prøvde først i garasje, men det gikk dritt :P
lakken ble ganske bra, kostet meg bare 4500,- så jeg er veldig fornøyd ! :D
 #366588  av trd2000gt

visningen gikk bra, men de var litt usikre på vinga og at de skulle ringe tilbake, men har ikke hørt noe :?
 #366604  av predator

Vingen skal jo ikke være noe problem...
Ble ikke den type vinge der levert orginalt på mr2? En av de siste rev..
 #366606  av inzane2012

predator skrev:Vingen skal jo ikke være noe problem...
nei, den ser ikke helt lik ut :) den er litt mindre og ikke fullt så "dominerende" om jeg kan si det... men jeg liker trd vinga bedre
 #366696  av trd2000gt

predator skrev:Vingen skal jo ikke være noe problem...
trd vinga som jeg har er litt større og MYE penere enn 97+ vinga som du tenker på :P
Han som så på bilen var usikker pga at jeg ikke har noe som helst dokumentasjon på den i og med at den ikke er standard + at han trodde kanskje den var litt vel hard for myke trafikkanter da senterplaten er av carbon.

men alt i alt virket han fyren ganske positiv og skulle komme tilbake til meg så fort som mulig, men sentralsystemet til bt har ligget nede i noen dager så han hadde en god del å gjøre.
 #366702  av inzane2012

97 modellen hadde samma vinga som 94+ modellen, den siste vinga kom kun på 98 og 99 modellen, bare sånn apropos ;) hehe...

men tror ikke det burde vere noe problem å få bilen godkjent med TRD vinga, men så vet en jo aldri når det kommer til BT ;) hehe... styling trenger vel normalt sett ikke godkjennes med mindre det er snakk om karosseri ombygging og sånt..
 #366763  av trd2000gt

inzane2012 skrev:97 modellen hadde samma vinga som 94+ modellen, den siste vinga kom kun på 98 og 99 modellen, bare sånn apropos ;) hehe...

men tror ikke det burde vere noe problem å få bilen godkjent med TRD vinga, men så vet en jo aldri når det kommer til BT ;) hehe... styling trenger vel normalt sett ikke godkjennes med mindre det er snakk om karosseri ombygging og sånt..

:P

alle jeg har snakket med på bt ang ombygging av bilen har sagt at ang. styling MÅ man ha papirer for å få det godkjent, men men blir bare å skur av vinga, vise bilen og skru den på igjen :D
 #366903  av inzane2012

trd2000gt skrev:
inzane2012 skrev:97 modellen hadde samma vinga som 94+ modellen, den siste vinga kom kun på 98 og 99 modellen, bare sånn apropos ;) hehe...

:P

alle jeg har snakket med på bt ang ombygging av bilen har sagt at ang. styling MÅ man ha papirer for å få det godkjent, men men blir bare å skur av vinga, vise bilen og skru den på igjen :D
ja da er det nok like greit å gjøre som di sier ;) så slipper du å si at "jammen en tulling inne på toyotaforumet sa jeg ikke trengte papirer på vinga mi" :) hehe
 #368566  av trd2000gt

liten oppdatering;

var å viste bilen, de sa spoileren måtte av, så var jeg på ettervisning på fredag og fikk kitet godkjent, kom hjem og satt på spoileren og rattet med en gang.
Kjørt litt hardt her en dag forrige uke og clutchen mislikte dette og slurer når jeg gir mye gass, så jeg var på toyota i dag og bestilte ny (2600,-)

bassene er fortsatt ikke satt inn, heller ikke de hvite instrumentene mine, cd-spilleren har tatt kvelden og eksosen ligger å støver ned for øyeblikket.
Vil ta å få fikset alt på en gang men jeg er så avhengig av bilen at jeg må ta litt av gangen når jeg får tid.

holder på å spare opp penger til turbomotor, felger og coilovers dvs ca 100.000,-
kan ta litt tid, men det vil være verdt det hvis jeg kommer så langt, vi får se... skader uansett ikke med litt ekstra penger :)
28072010285.jpg
28072010285.jpg (98.57 kiB) Vist 1368 ganger

noen som sa regn? :)
regnmr2.jpg
regnmr2.jpg (59.17 kiB) Vist 1368 ganger
ballongdekk og smale hjul <3
needspacers.jpg
needspacers.jpg (190.27 kiB) Vist 1368 ganger
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10