TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #366805  av predator

Liker Audi ganske så godt jeg :)
Bortsett fra de berømmelige dobble bærearmene som det koster gull å fore med foringer.
Da jeg kjøpte Mr2en, sto det mellom den og en TT.
Er enda ikke overbevist at jeg valgte riktig, selv om jeg er meget tilfredstilt med mr2en.
 #366812  av ArildM

Hehe, hver gang en prøver seg på en Audi kommentar kommer alltid masser av folk som skal forsvare :lol: :mrgreen:
 #366813  av celicat23

Kommer aldri til å forsvare audi på noen måte. De har fine biler (gi meg en hvit S5 nå!!!), men skal du eie en så må du kunne slenge 10.000kr i reperasjoner mellom hver service. Har du råd til det, flott - kjøp audi. Hvis ikke, styr unna. Luftmengdemålere, alle mulige stag i forstillinga (dem er det MANGE av), sinkslipp, feil med instrumenter, sentrallåser.. Mye standard feil med dem. Og at audi ikke ruster er en skrøne folk må dra lengre ut på landet med.

Er en grunn til at audi har "mobilitetsgaranti" - og det er faen meg ikke fordi det er så lite feil med bilene :lol:
 #366817  av Noxan8

godt å se at ikke alle er svikere :P
 #366894  av Noxan8

løkki guys, jeg må jobbe til tidligst 8 i kveld og på'n igjenn kl 8 i morgen tidlig for god knows how long :P
 #366949  av ArildM

Mmm Beaver ^^
I kveld skal jeg drikke meg full bare på trass.
Første gang på flere mnd :shock: Tror jeg er i ferd med å bli gammel.
 #366957  av Noxan8

[quote="ArildM"]Mmm Beaver ^^
Første gang på flere mnd :shock: Tror jeg er i ferd med å bli gammel.[/quote

"liker"

i morgen er det minn tur :)
 #366997  av tmelu

ArildM 20 Aug 2010 18:37

Mmm Beaver ^^
Første gang på flere mnd Tror jeg er i ferd med å bli gammel.

Noxan8 20 Aug 2010 19:28

[quote="ArildM"]Mmm Beaver ^^
Første gang på flere mnd Tror jeg er i ferd med å bli gammel.[/quote

"liker"

i morgen er det minn tur

Hehe, bæver e gær gøtt det....
Tror jaggu, bare på faan selvsagt, at jeg skal gjøre det samme. Inenting er som å være drita, når alle i rundt deg peker og ler av deg....hehe. Små gleder her i livet gitt..
 #367000  av ErikG

Save a tree, eat a beaver...
Sier bare "Save a horse, ride a cowboy"

Straks årets cowboyfest!! Helgrillet gris, 130 folk til mat. Blir definitivt ikke kjedelig!!
  • 1
  • 598
  • 599
  • 600
  • 601
  • 602
  • 1173