TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• trondheim, søndag 14.mars

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #36207  av chris

Snart søndag igjen, og tid for å treffes.

Samme tid, samme sted (og samme aktiviteter). Kanskje jeg til og med kan unngå politiet på vei dit denne gangen.. :roll:

Møtes ved Pirterminalen i Trondheim, kl 1700.
Kjører etterpå til Fossegrenda for Gocart og Lazer-X

Om det er trøndere her på forumet som ikke har vært med på dette, still opp! Vi har det kjempegøy!

Gocart koster 100 kroner for et heat (holder til 14-15 runder ca), og Lazer-X (http://www.lazerx.no) koster 100 kroner for en halvtime (og det er mer enn nok, tro meg).

Sender ut sms om dette til alle ts-ogn'ere som jeg har i lista mi.

#36225  av cameleon

Har nok en gang nada med penger. -99kr på den ene kontoen og nå 6kr på den andre. KOmmer til å være hos berta mi i helga. Men kunne godt ha tenkt meg å vært med å sett på fordi. Lenge siden jeg har blitt med nå hehe.

Så hvis noen av dere har plass, så kunne det vært koselig om jeg hadde fått sitte på med noen :wink:

#36324  av sindrejl

fint du joiner gjengen, ta med kvinnfolke også da :)

jeg er med som vanlig, skipper gokart denne gangen though

#36342  av FalcoN

Kan tenke meg å være med :) ...MEN langt å kjøre da :!:
Får se an litt...kommer an på om d blir drinking på lørdagen å :wink:

#36345  av chris

FalcoN skrev:Kan tenke meg å være med :) ...MEN langt å kjøre da :!:
Får se an litt...kommer an på om d blir drinking på lørdagen å :wink:
For ordens skyld, det blir treff neste søndag også. Da får vi tydeligvis besøk langveisfra, av Erlend her på forumet. Hadde vært gøy om så mange som mulig kan stille da ;)

#36425  av chris

Vel, da ser det ut til at uforutsette ting hindrer meg i å være med denne gangen. Men ikke la det hindre dere andre i å møtes fordi. :)

#36610  av sindrejl

vel, alf, frank, stine, kim, karl, carl, ole.. dere har å møte opp.. ellers blir det smekk på baken ;)

#36688  av sindrejl

hverken jeg eller frank kommer så vi får ta et skikkelig møte neste søndag istedet :)