TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor kan man fÃ¥ tak i Bakrute til Mk2, 91mod. (brukt/ny)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #366943  av egotrip

Har en bekjent som har en Mr2 .. problemet hans er at bakruta har gått i stykker. Han har hatt den inne på Riis bilglass osv de får ikke tak i ny bakrute ? Toyota var heller ikke behjelpelig. Er det klin umulig å få tak i bakrute til disse bilene ?

Hvis noen her har noen kjennskap til hvor man kan få tak i eller har en liggendes så hadde det vært supert !

svar her eller send meg pm :)

//Espen
 #366966  av FireWalk

egotrip skrev:Har en bekjent som har en Mr2 .. problemet hans er at bakruta har gått i stykker. Han har hatt den inne på Riis bilglass osv de får ikke tak i ny bakrute ? Toyota var heller ikke behjelpelig. Er det klin umulig å få tak i bakrute til disse bilene ?

Hvis noen her har noen kjennskap til hvor man kan få tak i eller har en liggendes så hadde det vært supert !

svar her eller send meg pm :)

//Espen
Fikk ikke Toyota heller tak i? Syntes jeg høres merkelig ut.. ? De har jo noen gigantiske dele lager rundt om med alt av deler.. rart om de ikke har bakruta og..
 #366982  av w-132

Eg kresja ein mr2 mk2, og tok alle delene fra mr2 mk2en min, å angre felt på eg ikke tok ut bakruta, men dem så eg leverte bilen inn til ville ta ut bakruta å legge den på lager sa dem, eg leverte bilen min te Hompen.no ring dem å sprør om pris :)
 #367347  av egotrip

Update !

Jeg kontakta liksågodt Toyota Økern og de fant ny rute med en gang..
Riis bilglass hadde prata med Toyota i Bærum ? de klarte visst ikke å skaffe.. Så da har nok Riis Bilglass lært seg at Toyota Økern (Tidligere Alnabru) er stedet å henvende seg hvis man skal få det man trenger :P

Så nå kan bekjenten cruise rundt i Mr2'en sin igjen snart :]

Takk for linker osv. dere postet ! :)