TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Mk3 - JDM stuk

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #366916  av Brasse

Dette blir vel særdeles JDM. Få deg racing suit frå Tomo og då ;)
Innen MR2 verdenen skjønner eg ikkje at ikkje fleire har MK3. Lettere og med bedre balanse? Hp / Kg er vel bedre enn MK1 MR2.

Får sabla lyst å lakke Peugeoten kvit. Skamfin farge. Kor mykje måtte du ut med for lakkinga?
 #366928  av ArildM

Mk1 er vel litt kvassere en Mk3 såvidt meg bekjent.
Men jo Mk3 er en rå liten sak, for min del koster den litt mye og er ellers litt for ny til at jeg vil ha en slik, enda :)
 #366934  av James

Ble meget bra 8)
mr2 mk1 har både mindre motor (4age) og veier mer enn mk3 så vil tro mk3 er mer sparker noe bedre fra seg..men nå har jeg aldri verken kjørt eller sittet på i en mk3 heller :wink:
 #366963  av ArildM

Tenkte bare automatisk at alle nye biler veier mer enn 1000kg, men så feil kan en ta :)
Lavere rev sperre på Mk3 i alle fall (A)
 #366974  av bose

Mk1 har hissigere "karaktèr".. Hvis mann ser bortifra specs, så syns jeg Mk1 er en morsomere bil å kjøre :)
Og aks forskjellen er langt fra så stor som mann skulle tro. Mk3 er gira endel lenger...
http://www.mr2mk1club.com/TopGear.html

"We stood around a bit whilst they positioned the traffic lights etc. for the scene, and talked a lot on the radio, planning the feature. Then - THEY'RE OFF!! The first one was a close call, but the MK3 edged it, likewise for the second and third, probably half a car in it to be COMPLETELY honest (No, I am not lying MK3 ROC Members!) I was deflated, but pretty pleased, as I didn’t expect to beat it really."

"For some reason, they re-ran the races, presumably to give the desired results - or more likely so that Clarkson, the TG star of the show, won the argument."
 #366977  av Andrepedersen

Hei ;) Litt av en rå mk3 du har! En av di råeste jeg har sett :P
Men, hvor fikk du tak i di mutterene til felgene ? skulle ha hatt slike til min bil sjønner du ;)
 #366981  av Sven

Grisefin mk3 8)
 #366983  av JonEivind

Andrepedersen skrev:Hei ;) Litt av en rå mk3 du har! En av di råeste jeg har sett :P
Men, hvor fikk du tak i di mutterene til felgene ? skulle ha hatt slike til min bil sjønner du ;)
Søk etter 'tuner lug nuts' på ebay.
 #366989  av Andrepedersen

JonEivind skrev:
Andrepedersen skrev:Hei ;) Litt av en rå mk3 du har! En av di råeste jeg har sett :P
Søk etter 'tuner lug nuts' på ebay.
Ok, Takk ;) Er det noen andre plasser som selger slike muttere i norge ? Noen som vet ?
 #367029  av Andrepedersen

JonEivind skrev:Har fortsatt disse liggende hvis du er interessert. Ellers har de vel no røde muttere på biltema, bs bilder, realcar osv.

Bilde

Jeg er interisert!! Send meg pm du ;)
Må bruke 21mm pipe på boltene som er på GT4'en nu, er disse samme str ? :P
 #367667  av JonEivind

Var oppe på Gundersen Motorsport og prøvesatt stoler igår. Etter mye prøving tror jeg nok at jeg kommer til å gå for enten Sparco Evo 2+ eller R505, syns Chronoene virket litt billig og ikke helt komfortabel å sitte i, og Corsa ble for smal. Men det får bli et vinterprosjekt. R505 er også i dyreste laget egentlig, når jeg i tillegg må ha understell. Eneste som er synd med evoene er den gule teksten, skulle gjerne hatt i helt sort med logo bare, og så vet jeg ikke hvordan det går å bruke med vanlig setebelte.

Evo 2+
Bilde

R505
Bilde
 #367686  av predator

Synes evo 2 så så breie ut. Stemmer det? Husk på at det er ikke store bilen de skal stå i, kansje de kan virke litt ruvende?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17