TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #367005  av Noxan8

Post nr: 9000 :D hehe
 #367066  av Toyota-rav4-2002

Har ett lite spørsmål, hva ville dere kjøpt av nye xbox 360, eller ps3 slim??
Må ha litt å gjøre på nå som høsten/vinteren kommer :D
Kommer til å spille gt5 en del da...
 #367068  av inzane2012

Toyota-rav4-2002 skrev:Har ett lite spørsmål, hva ville dere kjøpt av nye xbox 360, eller ps3 slim??
ps3 utvilsomt :)
 #367099  av James

Hele 6-0 for Newcastle mot Villa idag :P :D :D Blir ikke stort bedre enn det 8)
 #367139  av predator

Drafter skrev:Noen her som abonnerer på Toyota MR2 Issue Bladene eller Toyota Performance Magazine?
Jepp. Hvordan d?
 #367149  av Toyota-rav4-2002

inzane2012 skrev:
Toyota-rav4-2002 skrev:Har ett lite spørsmål, hva ville dere kjøpt av nye xbox 360, eller ps3 slim??
ps3 utvilsomt :)
celicat23 skrev:Uhm... Hvis du skal spille gt5 en del så er ikke akkurat x-box noe alternativ.
Takk for svar!
Da var ps3 slim 250gb bestilt, bestilte cod black ops med det samme, gleder meg :D
 #367150  av celicat23

Toyota-rav4-2002 skrev:Takk for svar!
Da var ps3 slim 250gb bestilt, bestilte cod black ops med det samme, gleder meg :D
Når du får den, last ned demo'en til: uncharted 2, infamous, motorstorm.
 #367159  av inzane2012

Toyota-rav4-2002 skrev:Greit det, blir nok en del demoer siden jeg har så mye plass på den ;)
skaff deg alle 3 god of war spilla og, får kjøpt 1 og 2 på sånn samleboks med oppgradert grafikk, da har noen tima med skikkelig heftig action og mye glad vold :)
 #367167  av ArildM

Nok en helg over, det regner, og når jeg våknet i mårrest var det kaldt inne pga at ruta hadde stått open :cry:
Aner jeg at nok en sommer er på hell? Må vel frem med Tektylutstyret og begynne å gjøre bilene klare for den lille 9mnd perioden med høst-vinter-vår.
On the bright side; mye våte veier, og snøføre på vei :mrgreen:
 #367191  av ad92

Merker at høsten er på vei her på sunnmøre vertfall! :(
myyee vind og rein :( gruer meg til at stygge 14" felger må på! kommer ikke til å se ut i tåka engang :lol: forhåpentligvis kommer vinteren seint i år!!
 #367194  av FireWalk

heldigvis kommer vinteren som regel sent til ålesund. Som regel er det skjelden det kommer snø før i slutten av desember. Og kommer det noe så regner det vekk noen dager senere. Er først i begynnelsen av januar det pleier å legge seg. Så er vel rundt 3 måneder med vinter her. Bilen min blir stående i garasje hele vinteren. Kommer til å savne den. Klør etter å kjøre hele vinteren og når våren kommer er tålmodigheten tatt slutt for lenge siden. :) i vinter skal bilen få ny lakk. Samt felgene skal ordnes.
 #367195  av ad92

Vurderer å parkere mr2n i vinter jeg og :) trenger å overhale girkassen og det har jeg aldri råd til når jeg bruker bilen så mye som jeg gjør nå :lol:
  • 1
  • 599
  • 600
  • 601
  • 602
  • 603
  • 1173