TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lykter pÃ¥ IS200 - '01

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #354219  av QuiNlan

Regner med du har vært oppå vaskehallen på Åsen, ved G4S. Der tilbøy eieren meg en polering av frontlyktene gratis. Jeg var jo glad for det, og lyktene ble som nye. Helt klart glass. Når man har helt klart glass uten riper og slitasje, så blir det mye bedre med en gang.
 #354228  av Jarl

QuiNlan skrev:Regner med du har vært oppå vaskehallen på Åsen, ved G4S. Der tilbøy eieren meg en polering av frontlyktene gratis. Jeg var jo glad for det, og lyktene ble som nye. Helt klart glass. Når man har helt klart glass uten riper og slitasje, så blir det mye bedre med en gang.
Vet hvor du mener ja, takk for tipset! Kan jo være greit om jeg går for de brukte lyktene i Sverige! :D
 #354264  av Amund

Embryo MK1 skrev:
Amund skrev:Eg har originale lyse frontlykter :roll: Dei er ikkje så stygge som folk skal ha det til :wink:
Delenr ja, hmm, skal sjå om eg kan få gravd det fram, eventuelt sjå om det står på lyktene.
Aha!, så bare litt mørke ut i avataren din :lol: Men det oransje glasset er fjernet eller :?:
Niks, 100% originale lykter 8)
Fleire bilder her: viewtopic.php?f=62&t=23342&start=30
 #354270  av Jarl

Hehe, ok :) Sikkert bare gjenskinnet på bildet i avataren da 8) Pen bil! :D
 #354274  av Jarl

Fant denne tråden http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... opic=41951 på det engelske forumet, her står det dele nr. til noen originale mørke frontlykter som skal passe på IS200. Noen som kan bekfrefte om disse finnes? (Ingen som jobber hoss Toyota her...? :roll: )
Sist redigert av Jarl den 23 apr 2010 09:52, redigert 1 gang totalt.
 #354657  av Jarl

Dere som har originale mørke baklykter her inne, har dere "dark chrome" eller "satin finish". Ser at det finnes to forskjellige, men sliter med å se noe særlig forskjell:

Bilde
Dark chrome rear lamps
81551-53012-B1
81561-53012-B1

Bilde
04 on satin finish rear lamps
81551-53090
81561-53090
 #354803  av Jarl

Perfekte de! :shock: Har sendt en mail til Toyota nå med dele nr., lurer på hva de originale kommer på i pris... :roll: Blir det for dyrt går jeg for Lextasy.com
 #354813  av Amund

Amund skrev:
Embryo MK1 skrev:Høres bra ut. Tror jeg går for originale frontlykter og modder de selv. Skal prøve å finne noen sorte baklykter på eBay, helst utenfor hip-hop-led kategorien.. :wink: ..eller er det mulig å få tak i originale mørke baklykter?
Er fult mulig å få tak i originale mørke baklykter :D Har det på min faktisk, meiner å huske at dei koster ca 1400 for stk på toyota. Ser tusen ganger bedre ut enn led lykter 8)
:roll:
 #354814  av Jarl

Amund skrev:
Amund skrev:
Embryo MK1 skrev:Høres bra ut. Tror jeg går for originale frontlykter og modder de selv. Skal prøve å finne noen sorte baklykter på eBay, helst utenfor hip-hop-led kategorien.. :wink: ..eller er det mulig å få tak i originale mørke baklykter?
Er fult mulig å få tak i originale mørke baklykter :D Har det på min faktisk, meiner å huske at dei koster ca 1400 for stk på toyota. Ser tusen ganger bedre ut enn led lykter 8)
:roll:
:mrgreen:

De fant kun dele nr. til darkchrome, 1478,87 inkl. mva.
 #367274  av turbokjell

is200 kom med en liten facelift er 2 typer framskjermer. Er nok derfor dere har tilpasset lampene deres da de er til siste typen.