TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #365961  av Andrepedersen
 
Daniel HS skrev:BCen var i grunn kanonenkel å koble, sett bort ifra at det er grisetrangt i motorrommet da... :P Ligger en guide inne på turbocelica.nl som er kanon... :)

Sist min ble benket var det hos Polly, fikk urovekkende lave tall, 172hk i motor, dog 0,6 bar i ladetrykk og en eller annen feilkode på luftfilteret :roll: En kompis bremset på 0,8 bar (mener jeg), og ellers originalt, han bremset 213 i motor. Håper på å få bremset den igjen i løpet av høsten en gang igjen, så får vi se.
Ok, hvor kjøpte du din BC ? blir sikkert til å trenge en del guiding for å få den montert ;)
 #365995  av predator
 
Ligger masse BCer på ebay.
Jeg har HKS EVC-S
Den nyeste fra HKS. Veldig enkel egentlig. Også passer selve styreenheten der klokka er i dashen på mr2en :) Ser ut som det kommer slik fra fabrikk .
 #366052  av Daniel HS
 
Andrepedersen skrev:
Daniel HS skrev:BCen var i grunn kanonenkel å koble, sett bort ifra at det er grisetrangt i motorrommet da... :P Ligger en guide inne på turbocelica.nl som er kanon... :)

Sist min ble benket var det hos Polly, fikk urovekkende lave tall, 172hk i motor, dog 0,6 bar i ladetrykk og en eller annen feilkode på luftfilteret :roll: En kompis bremset på 0,8 bar (mener jeg), og ellers originalt, han bremset 213 i motor. Håper på å få bremset den igjen i løpet av høsten en gang igjen, så får vi se.
Ok, hvor kjøpte du din BC ? blir sikkert til å trenge en del guiding for å få den montert ;)

Jeg kjøpte den brukt hos James her på forumet.. Men som det blir nevnt her, ebay.com har mye snacks ;)
 #367062  av MOTORSPORTHUSET
 
så flisundet bremse en med datasprut en gang men då får man jo perfekt tenning og bensin.
det var ct26 i gt4 std inni . den bremsa 265hk og 400nm. på 1bar.
men di er helt nøtt til og ha komlett eksos i 2.5toms pluss for og klare noe sånn.
med ct20 får du ikke mer dreiemoment man får bare mer toppeffekt.
 #367112  av Daniel HS
 
MOTORSPORTHUSET skrev:så flisundet bremse en med datasprut en gang men då får man jo perfekt tenning og bensin.
det var ct26 i gt4 std inni . den bremsa 265hk og 400nm. på 1bar.
men di er helt nøtt til og ha komlett eksos i 2.5toms pluss for og klare noe sånn.
med ct20 får du ikke mer dreiemoment man får bare mer toppeffekt.
Er vel i grunn 2,5" orignalt på min bil... Tenkte å få laget et 3" frontrør en gang snart...
 #367177  av kvass_st215
 
MOTORSPORTHUSET skrev:så flisundet bremse en med datasprut en gang men då får man jo perfekt tenning og bensin.
det var ct26 i gt4 std inni . den bremsa 265hk og 400nm. på 1bar.
men di er helt nøtt til og ha komlett eksos i 2.5toms pluss for og klare noe sånn.
med ct20 får du ikke mer dreiemoment man får bare mer toppeffekt.
er dette på 4 hjul, eller veiv? Litt vesentlig med drivverkstapet på en 4-trekker :wink:
 #367307  av Andrepedersen
 
MOTORSPORTHUSET skrev:på veiv.
det er ikke størrelsen på org gt4 eksosen som er så trang det er lydemperene som er beregnet for en 1 liter :D
bytt eksos og du får ny bil!

Er det så stor forskjell altså ? :O Gleder meg til jeg får 3"dp'en og 2,5 mongoose fra england :D
 #372369  av loft
 
Interessant tråd!:) Ska følge med her, kan jeg lære noe! Skal selv å hente en slik i morgen (usett), forhåpenligvis blir den med hjem.
 #374102  av Daniel HS
 
loft skrev:Interessant tråd!:) Ska følge med her, kan jeg lære noe! Skal selv å hente en slik i morgen (usett), forhåpenligvis blir den med hjem.
Skjer ikke så alt for mye her fremover :/
 #378061  av Daniel HS
 
Andrepedersen skrev:
Daniel HS skrev:Noen som er keen på Carlos Sainz..?
Prisant ?
115 000/ bud....
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 40