TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp og rÃ¥d til utvalg av deler i NETTBUTIKK

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #367348  av GotSmoked.no

Hei.

Vi vil være størst i norge på utvalg av motordeler til japsebiler. Og vi spør derfor dere hvilke biler og evt motorer som hadde vært interessant å ha i vårt utvalg. Også gjerne kom med forslag til hvilke produkter som det går mye av og hva dere er interessert i å se i butikken vår.

Her er modellene vi med det første har tenkt å legge ut til:
http://www.gotsmoked.no/index.php?page= ... &Itemid=55

Beklager begrenset utvalg for øyeblikket. Det er derfor vi spør dere hva dere vil se i butikken ;)

Tusen takk på forhånd.
 #367439  av ErikG

Til Toyota er det nok 1jz, 2jz og 3s motor deler det er aktuelt med. Ellers slikt som trd oljefiltre og termostater. Og coilovere til avensis t27 stv;)
 #367477  av GotSmoked.no

JK86 skrev:Kun motor. ikke brems og understell?
Jo også brems og understell. Alt av tuning/performance. ikke styling som frontfangere, panser, sideskjørt, osv. Men diverse carbondeler kan skaffes. som carbonvinge til kr 3990,- om det er av interesse.
 #367499  av predator

Kunne gjerne tenkt meg en Greedy / Hks eller Berk Ic til min mr2 Turbo, men int i pris først.
Samt pris på 3s-gte gen2.
 #367531  av predator

GotSmoked.no skrev:
predator skrev:Kunne gjerne tenkt meg en Greedy / Hks eller Berk Ic til min mr2 Turbo, men int i pris først.
Samt pris på 3s-gte gen2.
Kit eller kun intercooler?
Pris på både kit og kun cooler :)
 #367620  av 1JZFreak

Savner deler til 1jz-gte :)
Feks, turbo kit! (Helst Bolt on)
 #367715  av JK86

billige caliptere til mr2 turbo foran og bak samt skiver og klosser og senkesett.. engine dress up kit. og alu radiator. :D til spot pris da så klart hehe :mrgreen: