TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen her som trenger IS200 deler?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #351742  av Kimbo

mye skal du ha for den høyre a? :D er den hel ?
 #351780  av QuiNlan

Vil ikke kjøpe begge 2 da?? Hint hint.

150 for en, og 200 for begge. Tidenes kupp! ;)

+ frakt

Ingen skader på noen av de nei.
 #352448  av Kimbo

blir vel ikke mye i frakt på to slike? koster vel nesten ingenting disse? men det er de to ytre? ikke de to på bakluka? :D
 #352576  av QuiNlan

Ja, du kan jo få med de på bagasjelokket og, for 50,- ekstra ;) Nei, de veier nesten ingenting, så frakten blir ikke så himla mye tror jeg.
 #352658  av Kimbo

så 250,- for alle fire da altså? ;) er de hvite eller røde de i luka di a?
 #353098  av Jarl

Er det mer igjen av bilen eller? :roll: Trenger frontfanger, panser, begge forskjermer og panser. Kanskje mer. Hvor i landet holder du til?
 #353138  av QuiNlan

Embryo MK1 skrev:Er det mer igjen av bilen eller? :roll: Trenger frontfanger, panser, begge forskjermer og panser. Kanskje mer. Hvor i landet holder du til?
Hvor på Sola bor du?

Henger ikke forskjermene sammen med bakskjermene?

Høres ut som du har hatt et "lite" uhell der ja ;)
 #353141  av QuiNlan

Kimbo skrev:så 250,- for alle fire da altså? ;) er de hvite eller røde de i luka di a?
De er røde vettu. Hvis du er interessert, så send meg PM med leveringsadresse. Forskuddsbetaler du så sender jeg det bare som en pakke, og ikke oppkrav. Rimeligst.
 #353178  av Jarl

QuiNlan skrev:
Embryo MK1 skrev:Er det mer igjen av bilen eller? :roll: Trenger frontfanger, panser, begge forskjermer og panser. Kanskje mer. Hvor i landet holder du til?
Hvor på Sola bor du?

Lenge siden jeg har vært inn på forumet nå, har flyttet til Stavanger - Gausel nå :wink:

Skjermene henger ikke sammen nei....

FÃ¥r bruk for litt deler ja... 8)
 #353252  av QuiNlan

Embryo MK1 skrev:
QuiNlan skrev:
Hvor på Sola bor du?

Lenge siden jeg har vært inn på forumet nå, har flyttet til Stavanger - Gausel nå :wink:

Skjermene henger ikke sammen nei....

FÃ¥r bruk for litt deler ja... 8)
Jeg visste jo igrunnen at for og bakskjermen ikke hang sammen da, lol :oops:

Hvor på Gausel bor dù? Hvilken farge har bilen? Vært ute å kjørt i det siste, eller er bilen tatt ut i permisjon?
 #353263  av Jarl

Bor rett ved Nato. Eier ikke bilen, men vurderer å kjøpe om jeg kan få tak i deler. Hadde vært perfekt om Fredrico kunne selge meg noe, men har ikke fått noe svar. Ikke så veldig stort utvalg av brukte Lexus deler i landet heller... :roll:
 #367336  av 2fast4u

turbokjell skrev:Jeg trenger bensinpumpe asap. Er det noe du vil selge? sitter i tanken er lett å demontere.
Deler på Finn.no : IS200 hvis du ikke får tak i andre plasser.

:wink:
 #367354  av harared

2fast4u skrev:
turbokjell skrev:Jeg trenger bensinpumpe asap. Er det noe du vil selge? sitter i tanken er lett å demontere.
Deler på Finn.no : IS200 hvis du ikke får tak i andre plasser.

Har hørt på deler fra den bilen selv og man skal tro det er gull det de selger bare så det er nevnt...
 #367385  av 2fast4u

harared skrev:
Har hørt på deler fra den bilen selv og man skal tro det er gull det de selger bare så det er nevnt...
Er vel ikke kjent for å være billigst i landet disse nei. :roll:

Er en del IS hos høggere rundt om i landet nå, så skulle være godt mulig å få tak i brukte deler.
Men nye deler er vel ikke så ille dyrt til disse bilene heller.