Ahh, fikk kjøre supra på rudskogen i går..nå klør jeg i fingrene etter ny banebil!!! 

Kjør foran dere, så venter jeg på dere der framme! 

Giske skrev:Ahh, fikk kjøre supra på rudskogen i går..nå klør jeg i fingrene etter ny banebil!!!
Supramk3turbo skrev:kjempeheldigGiske skrev:Ahh, fikk kjøre supra på rudskogen i går..nå klør jeg i fingrene etter ny banebil!!!
Ja, du er heldig du... Jeg fikk ikke kjøre...
Supramk3turbo skrev:Jammen, det er jo lenge siden, å du fikk sitte påDet er ikke såå lenge siden! Og det er ikke så morsomt å sitte på med meg uansett, hehe.
predator skrev:Bare lurte hvor mye det kosta å sende til norge 1 gang i mnd eller hvor ofte det kommer..Drafter skrev:Noen her som abonnerer på Toyota MR2 Issue Bladene eller Toyota Performance Magazine?Jepp. Hvordan d?
ArildM skrev:Som mulig KE30 eier må en jo sondere og researche litt før en går til innkjøp.fy faen nå blei jeg rett og slett kvalm, jaggu greit at den mr2-mustangen såg jævlig ut, med det der? fyren skulle blitt kastrert med ei sånn tang som di bruker på okser for å ha brukt tid og penger på å gjøre en bil som såg strøken ut til å begynne med om til en sånn styggelighet som det der!! FY FAEN SÅ JÆVLIG!!!!!
MEN SERIØST DA:
http://www.cardomain.com/ride/3156383
for a moment there i tought it was a real mustang..good job looks nothing like a corolla.er han helt skutt i hodet?????? kem i alle daga syns det der ser ut som en ekte mustang?...
Bruke så mye penger & tid på noe som til slutt ser ut som noe man peker på og ler høyt av...??hehehe enig der! ser jo helt jevlig ut