TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #367198  av Giske

Ahh, fikk kjøre supra på rudskogen i går..nå klør jeg i fingrene etter ny banebil!!! :shock:
 #367203  av Supramk3turbo

Giske skrev:Ahh, fikk kjøre supra på rudskogen i går..nå klør jeg i fingrene etter ny banebil!!! :shock:

Ja, du er heldig du... Jeg fikk ikke kjøre... :(
 #367210  av Giske

Supramk3turbo skrev:
Giske skrev:Ahh, fikk kjøre supra på rudskogen i går..nå klør jeg i fingrene etter ny banebil!!! :shock:

Ja, du er heldig du... Jeg fikk ikke kjøre... :(
kjempeheldig ;-) Men du kjørte masse på gatebil, da fikk ikke jeg kjøre :-p
 #367223  av Supramk3turbo

Jammen, det er jo lenge siden, å du fikk sitte på :lol:
 #367226  av Giske

Supramk3turbo skrev:Jammen, det er jo lenge siden, å du fikk sitte på :lol:
Det er ikke såå lenge siden! Og det er ikke så morsomt å sitte på med meg uansett, hehe.
 #367238  av inzane2012

ja, da bærer det ned i en garasje på jobben til fattern for litt små fiks og "synfaring" for videre reperasjoner...
har blitt ei stund sia sist nå, så skal bli godt å få gjort vertfall litt med bilen, så den kommer seg ett hakk nermere eu godkjenninga, som den skulle hatt i fjord :oops: :oops:
 #367253  av Drafter

predator skrev:
Drafter skrev:Noen her som abonnerer på Toyota MR2 Issue Bladene eller Toyota Performance Magazine?
Jepp. Hvordan d?
Bare lurte hvor mye det kosta å sende til norge 1 gang i mnd eller hvor ofte det kommer..
hvor bestiller du fra da?
 #367287  av inzane2012

oioioi for en forksjell to små stag har å si på kjøreegenskapene :D :D :D
borte var følelsen av at rumpa fløyt på ei sky over veien, bare å irriterandes at jeg fortsatt ikke har funnet synderen som gjør av høyre bakhjulet toe'er innover krappe venstre svinger :( fant ingen tegn til slark i bærearmen eller di andre styrestaga eller hva di nå heter der baki :(
 #367400  av inzane2012

ArildM skrev:Som mulig KE30 eier må en jo sondere og researche litt før en går til innkjøp.

MEN SERIØST DA:
http://www.cardomain.com/ride/3156383
:shock:
fy faen nå blei jeg rett og slett kvalm, jaggu greit at den mr2-mustangen såg jævlig ut, med det der? fyren skulle blitt kastrert med ei sånn tang som di bruker på okser for å ha brukt tid og penger på å gjøre en bil som såg strøken ut til å begynne med om til en sånn styggelighet som det der!! FY FAEN SÅ JÆVLIG!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

sitat fra en som har kommentert bilen:
for a moment there i tought it was a real mustang..good job looks nothing like a corolla.
er han helt skutt i hodet?????? kem i alle daga syns det der ser ut som en ekte mustang?...
 #367412  av ArildM

Bilen var jo jævla pen før han ødela den også!
Hadde det vært et vrak han hadde ødelagt så...
 #367446  av ArildM

Bilde
"nybilen" :lol:

PS: Bose, fuck off med å sette griller i hjernen min ang 200hk 4AGZE motor i denne :evil: :lol:
For jeg skal ha blacktop 20v i den :twisted:

Ellers: Karsk mot halsvondt i dag :roll:
  • 1
  • 600
  • 601
  • 602
  • 603
  • 604
  • 1173